weer zwanger na keizersnee

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik ben 11 weken zwanger, mijn vorige bevalling was dmv een spoedkeizersnee, dat is inmiddels 15 maanden geleden. Het litteken van mijn keizersnee trekt best wel, wie herkent dit?

Wie heeft er ook een keizersnee gehad en binnen hoeveel tijd was je weer zwanger? Ik ben al een hele tijd informatie aan het zoeken over de periode na een keizersnee, maar ik kan er bijna niets over vinden. Wie heeft een tip??

Alvast bedankt!!!!

Groetjes
Truus

Mijn eerste is geboren via een keizersnede. Ik was redelijk vlot daarna weer zwanger. Tussen mijn beide kinderen zit namelijk nog geen 16 maanden. Bij mij is de plek waar mijn litteken zit volledig gevoelloos, ik heb er nooit meer gevoel in gekregen (mijn oudste is ondertussen ruim 7 jaar).

Mijn gynaecoloog had destijds gezegd dat ik minimaal 6 maanden moest wachten met weer zwanger worden ivm het litteken.

Heel vervelend dat het bij jou trekt, heb je er al eerder last van gehad?

Nou meid sterkte ermee.

Miep

Hai Truus,

Ik ben 3.5 jaar geleden bevallen dmv een KS. Het litteken is bij mij altijd al gevoelig geweest en voornamelijk de uiteindes. Nu ik weer zwanger ben (inmiddels 27 wk 5 d) heb ik regelmatig last van een vreselijk trekkend gevoel.
Op de zwangerschapsyoga hebben ze geadviseerd om het soepel te houden met olijfolie. (dat is natuurlijk lekker vet) Om eerlijk te zijn heb ik dit nog niet uitgeprobeerd, maar misschien toch een handige tip voor je!!

Fijne zwangerschap

Mniek31 (maart forum)

Terug
Bovenaan