Weer zwanger na miskraam

Heej meiden...
Ik heb 2 maand geleden helaas een miskraam gehad...
Maar we zijn gelijk weer zwanger!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja in men achterhoofd ben ik best wel bang dat et weer misgaat maar daar wil ik niej te veel mee bezig zijn want wil er wel zo veel mogelijk van genieten!!!!!

Liefs Miranda

Gefeliciteerd meid!!!!
Ik hoop dat het deze keer goed gaat. Ik heb zelf in aug. een miskraam gehad, hoop ook weer snel zwanger te worden.

Probeer ervan te genieten! Kan je al snel terecht bij de verloskundige?

Groetjes,
Angel

Hoi Miranda!

Gefeliciteerd metje zwangerschap! Spannend hoor! Duim voor je dat het nu wel goed gaat. Ik ben nu zelf voor de 4e keer zwanger...na drie miskramen. Dan is zwanger zijn geen pretje meer, dus weet wat je voelt. Probeer tussen je zorgendoor toch te genieten.
Liefs Sarah

Hoi Miranda,

Gefeliciteerd!Ik had miskraam 2 jaar geleden.Nu ben ik weer zwanger.Had ik al eerste echo,toen ik 7w4d was.Alles ging goed gelukkig,hartje was aan het klopen deze keer,en alles zag er goed uit.Volgende dinsdag (10w2d)heb ik weer een afspraak om echo te doen,maar toch blijf ik erg bang te zijn  of alles zou  nog steeds goed  blijven.Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Groet Zaneta

Gefeliciteerd!

Ik heb in juli ook een miskraam gehad en ben nu ook weer zwanger. Super zeg. Geniet ervan. Je gevoel geeft vaak wel hoe het zit, maar onzeker blijf je denk ik wel na een miskraam.

Gr.

Terug
Bovenaan