Weer zwanger: niet verwacht, wel gekregen!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Gisteren en eergisteren zat ik nog stiekum mee te lezen, want ik werd maar niet ongesteld. Ik dacht dat ik spoken zag! Vanmorgen een test gedaan en ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totaal niet verwacht. Dit wordt mijn vierde kindje (de jongste is pas 11 maanden)en bij de anderen hebben we ontzettend veel moeite moeten doen om zwanger te raken. Ik verwachtte dus niet na 1 keer vrijen direct na menstruatie zwanger te raken. Ben echt helemaal uit mijn doen!
Maar het kindje is zeker heel erg welkom, ik geloof het alleen nog steeds niet. Elke keer ga ik weer kijken op de test. Heel gek.
Moet het alleen nog aan mijn man vertellen. Die gaat zich echt helemaal gek schrikken (net als ik, maar ik had iets meer voorbereiding met uitblijven menstruatie, buikpijn, soms misselijk).
Geeft niks, want ik ben zo blij. Kan wel huilen.
Gek hoor, maar het went nooit, dat moment waarop je er achter komt zwanger te zijn. Het blijft zo onwezelijk. Ik ben trouwens precies 6 weken, weet namelijk precies op welke datum we hebben gevrijd (ik dacht dat het veilig was, zo direct na og.)
Wil trouwens meteen een leuke site aanraden waar je je persoonlijke ontwikkeling van je kindje elke week kunt zien: www.vaderschap.org Is eigenlijk voor vaders, maar je kunt er je uitgerekende datum invoeren, erg leuk.
Groetjes,
Ivy

Hoi,

Wat leuk gefeliciteerd!! Dat is toch leuk nieuws! Misschien een beetje onverwacht maar dat maakt toch niks uit bij mij was het ook onverwacht. Alweer een nieuw wondertje!
Succes met je zwangerschap!

GR Elmira.

Hi meis,
Proficiat met je nieuwe wonder.
Wat grappig ik moest gelijk denken aan wat mijn man zou zeggen.
Hè verdorie, maar 1 keer mogen wippen en dan ben ik gelijk weer bedankt voor een jaar.
Hihi, is niet vervelend bedoeld, maar ik weet zeker als ik mijn man dit zou laten lezen dat ie heel hard zou lachen, is echt iets voor mijn man om te zeggen.
Mijn man is dan ook erg seksverslaafd. Hihi.
Nogmaals proficiat
X

Gefelciteerd met dit geweldige wonder. Je vierde kind.

Ik ben ook zwanger van de vierde, al weer ruim 31 weken en mijn jongste is nu 10 maanden. Super toch.

Miep

Terug
Bovenaan