weer zwanger worden na overlijden kind

Hallo Lady's

Ik ben op zoek naar vrouwen die met mij hun ervaringen of ideeen uit willen wisselen.
Dit jaar is onze zoon Loek overleden op het KDV aan wiegendood. Hij mocht maar 4,5 mnd worden.
Het is een verschrikkelijke tijd waar we doorheen moeten, maar kan maar aan een ding denken en dat is weer zwanger worden.
Niet om mn grote schat Loek te vervangen, maar om weer dat gevoel van n kleine hummel in huis en het zorgen daar voor.
We hebben gekozen voor kinderen (t liefst heel veel) en we willen graag meer kinderen.
We hebben natuurlijk veel zorgen voor n tweede zwangerschap en ik hoop hie vrouwen tegen te komen die daar ervaring mee hebben.

Hoopgraag iets van jullie te horen.

Groetjes tante polla

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring hiermee maar ik wil je wel even zeggen dat ik
het heel naar voor jullie vind wat jullie is overkomen. Lijkt me echt
verschrikkelijk. Ik kan me wel goed indenken dat je weer verlangt naar
een baby. Heel veel sterkte en ook geluk gewenst in de toekomst!

Groetjes

Noor

hoi tante polla,
Ik wil eerst even zeggen dat ik kippenvel kreeg toen ik je berichtje las.Ik vind het echt verschikkelijk voor jullie.Ik hoop dat jullie dit verlies samen kunnen verwerken.
Ik ken zelf ook mensen die hun pas geboren baby verloren hebben.Na een paar maanden hebben ze besloten om ''er weer''voor te gaan.een jaar naar het overlijden is ze weer zwanger geraakt.En hebben ze een gezonde baby gekregen die inmiddels alweer ruim 1 is.Het mooie ervan vind ik dat ze de overleden baby er bij blijven betrekken.Ze is inmiddels weer zwanger en zegt ook dat dit hun 3de kindje wordt.
Je kunt en mag je overleden baby nooit vergeten maar ik vind dat als je er weer aan toe bent om zwanger te worden je er voor moet gaan, ongeacht hoe lang het geleden is.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hou ons als je wilt op de hoogte!!

Liefs annie1

Ha meiden,

Dank jullie voor jullie bericht.
Ik denk dat ik nu zwanger ben. Ben al bijna een week overtijd maar de test wijst iedere keer negatief uit. Ik durf er niet meer op te hopen, want ben vaak onregelmatig.
Waar ik t meeste bang voor ben is de reatie van de mensen om ons heen.
Zoals vind je t niet te vroeg of wil je loek vervangen of welke reactie dan ook.

groetjes Viola

hoi tante polla,
Als ik even mijn mening mag geven....Je moet je dus echt niets aantrekken van meningen van andere mensen.Laat ze toch lekker praten, elk mens heeft een eigen mening en iedereen weet het altijd beter.
Je moet gewoon op je gevoel af gaan en doen wat jullie zelf willen.
Niemand maar dan ook niemand heeft het recht om jullie de wet voor te schrijven (als je begrijpt wat ik bedoel)

Dus doe wat je zelf wilt dat doet een ander ook!!!

liefs annie1

Hoi tante Polla,
ik wil toch even reageren op je berichtje. Hoewel ik het me niet kan voorstellen lijkt het me zo verschirikkelijk leeg en stil in huis als je baby is overleden. Ik zou die stilte zelf dan willen opvullen met een tweede baby niet als vervanging voor Loek ofzo maar toch omdat je zoveel liefde hebt gevoelt en die gevoelens ook aan een ander kindje wilt gaan geven.
misschien voel jij dat wel heel anders hoor, maar hoe dan ook, ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden van een tweede!
heel veel succes en sterkte ermee
liefs Klarie

Hoi tante polla,
Ik weet heel goed hoe je je voelt en je moet je niet aantrekken van wat anderen zeggen, maar doen wat jouw hart je ingeeft!
Wij zijn inmiddels ook bezig om zweanger te worden, helaas ronde 2 niet gelukt. Op naar ronde 4 want ik heb inmiddels ziekte van Pfeiffer en huisarts vond het beter om even een maandje te wachten... Ik weet nog steeds niet helemaal of ik me daaraan ga houden. Kreeg gisteren van mijn schoonzussie te horen dat die zwanger was. En daar was de bekende steek, IK WIL OOK! Sinds wij bezig zijn, zijn er inmiddels al 4 stellen om ons heen naar buiten gekomen met het goede nieuws.
Tja, ik kan bijna niet wachten totdat ik weer in verwachting ben. Zit nu met zoveel moedergevoelens op de bank en ik kan er niets mee!!!

Heel veel succes en sterkte.
Ps. las dat je overtijd was, heb je inmiddels al getest?

Terug
Bovenaan