weer zwanger worden na overlijden kind

Hallo Lady's

Ik ben op zoek naar vrouwen die met mij hun ervaringen of ideeen uit willen wisselen.
Dit jaar is onze zoon Loek overleden op het KDV aan wiegendood. Hij mocht maar 4,5 mnd worden.
Het is een verschrikkelijke tijd waar we doorheen moeten, maar kan maar aan een ding denken en dat is weer zwanger worden.
Niet om mn grote schat Loek te vervangen, maar om weer dat gevoel van n kleine hummel in huis en het zorgen daar voor.
We hebben gekozen voor kinderen (t liefst heel veel) en we willen graag meer kinderen.
We hebben natuurlijk veel zorgen voor n tweede zwangerschap en ik hoop hie vrouwen tegen te komen die daar ervaring mee hebben.

Hoopgraag iets van jullie te horen.

Groetjes tante polla

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring hiermee maar ik wil je wel even zeggen dat ik
het heel naar voor jullie vind wat jullie is overkomen. Lijkt me echt
verschrikkelijk. Ik kan me wel goed indenken dat je weer verlangt naar
een baby. Heel veel sterkte en ook geluk gewenst in de toekomst!

Groetjes

Noor

hoi tante polla,
Ik wil eerst even zeggen dat ik kippenvel kreeg toen ik je berichtje las.Ik vind het echt verschikkelijk voor jullie.Ik hoop dat jullie dit verlies samen kunnen verwerken.
Ik ken zelf ook mensen die hun pas geboren baby verloren hebben.Na een paar maanden hebben ze besloten om ''er weer''voor te gaan.een jaar naar het overlijden is ze weer zwanger geraakt.En hebben ze een gezonde baby gekregen die inmiddels alweer ruim 1 is.Het mooie ervan vind ik dat ze de overleden baby er bij blijven betrekken.Ze is inmiddels weer zwanger en zegt ook dat dit hun 3de kindje wordt.
Je kunt en mag je overleden baby nooit vergeten maar ik vind dat als je er weer aan toe bent om zwanger te worden je er voor moet gaan, ongeacht hoe lang het geleden is.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hou ons als je wilt op de hoogte!!

Liefs annie1

Ha meiden,

Dank jullie voor jullie bericht.