weer zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wat zijn er veel mensen hier zeg. Echt fijn om te lezen dat je niet de enige ben die loopt te worstelen. Op zich valt het worstelen bij ons nog redelijk mee, maar ik heb toch wel een vraagje.
Het heeft 1,5 jaar geduurd voordat ik in verwachting was. Onze dochter is inmiddels bijna 9 mnd, echt een heerlijke meid. Ik ben twee weken geleden met de BV gestopt, mede omdat we ook graag een tweede willen. Heeft er iemand ervaring mee. Zou het nu eerst weer 1,5 jaar duren, of zou het sneller gaan ??

Alle wachtende heel veel sterkte en alle zwangere een hele fijne zwangerschap gewenst, hoop dat ik me snel bij jullie aan kan sluiten.

Misschien domme vraag, maar ben hier pas net, wat betekend NOD ??

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties, Marrie

NOD = niet ongesteldheidsdag dag, de dag waarom je ongesteld moet worden, maar niet wil

Tja of het weer zo lang gaat duren is natuurlijk gewoon afwachten.
Is er een reden geweest dat het zo lang duurde, of gewoon 'pech'.

Je weet in ieder geval dat het mogelijk is om zwanger te worden, dus ik wens je heel veel succes en dat je maar snel weer een dikke bolle buik krijg.

Miep

Het heeft de vorige keer geen aanwijsbare reden gehad. Ik weet dat het zo maar een half jaar kan duren zonder dat je je zorgen hoeft te maken. Op een gegeven moment had ik besloten dat ik als het na de vakantie nog niet gelukt zou zijn naar de dokter zou gaan. Dit was na anderhalf jaar. Gelukkig was het toen niet meer nodig. Ik heb wel een jaar of 12 de pil geslikt. Ze zeggen wel dat dit niet uit maakt, maar ik weet het zo net nog niet. Daarnaast denk ik ook dat je eigen gemoedsrust er invloed op uitoefend. Als jij je heel erg druk maakt denk ik dat het langer duurd eer je zwanger bent, maar ja dat is natuurlijk nog nooit bewezen...
bedankt voor je reactie, marrie

hoi marrie,
de eerste keer dat is zwanger was kwam als een verrassing. super snel, nu is mijn zoontje bijna 2 en ik ben van de zomer gestopt, ik dacht nou het zal waarschijnlijk nu ook super snel gaan, maar nog steeds bezig, dus er is geen pijl op te trekken, succes!
groetjes denise

Terug
Bovenaan