weer zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Ik ben 26 januari bevallen van een hele mooi gezonde dochter. Vanaf het begin af aan heb ik het gvoel dat ik weer zwanger wil zijn. lichamelijk voel ik me perfect!!! Het idee dat er in je buik een kindje groeit heerlijk. Om rond te lopen met een dikke buik daar kan ik echt van genieten.
Verder ben ik hele dagen thuis en is het nu ideaal om aan een tweede te beginnen. En voor amber is het ook erg leuk als ze straks een broertje of zusje heeft die niet veel jonger is. Op dit moment geef ik nog borstvoeding en gaat zwanger worden dus niet zo makkelijk borstvoeding beschermt voor 80% om niet zwanger te worden.

hoe denken jullie erover om weer zo snel zwanger te zijn?

liefs tanja

Mama van amber

quote: vlinder tan schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2007 13:29:19'));

Ik ben 26 januari bevallen van een hele mooi gezonde dochter. Vanaf het begin af aan heb ik het gvoel dat ik weer zwanger wil zijn. lichamelijk voel ik me perfect!!! Het idee dat er in je buik een kindje groeit heerlijk. Om rond te lopen met een dikke buik daar kan ik echt van genieten.
Verder ben ik hele dagen thuis en is het nu ideaal om aan een tweede te beginnen. En voor amber is het ook erg leuk als ze straks een broertje of zusje heeft die niet veel jonger is. Op dit moment geef ik nog borstvoeding en gaat zwanger worden dus niet zo makkelijk borstvoeding beschermt voor 80% om niet zwanger te worden.

hoe denken jullie erover om weer zo snel zwanger te zijn?

liefs tanja

Mama van amber

Ha Tanja,

Proficiat met je dochter Amber. Het lijkt mij ook helemaal geweldig om zwanger te zijn.
Een paar van mijn vriendinnen hebben al een kleine. En zij hebben het advies gekregen, dat het lichaam eerst moest ontzwangeren voor je lichamelijk weer in orde was om voor een tweede te beginnen.
Maar zo heb ik ook een vriendin die per ongeluk na 3 maanden na de 1e ook weer zwanger was.
Dus ik denk dat je beter na kunt vragen aan de dokter wat je het beste kunt doen.
Veel succes en geniet van je dochter.

Groetjes gizzymo

Hey Tanja,

Heb eigenlijk het zelfde als jouw, zou ook graag weer zwanger willen zijn!!!
Mis de buik zo erg, sommige mensen vinden dat raar, maar het is echt zo!!!
Ben sinds 2maart een gelukkige moeder van een dochtertje Jessica, ze is dus  3mnd oud vandaag!!!
Gisterenavond hebben we het gedaan en zonder iets, we willen ook niks meer gebruiken dus das afwachten wel spannend weer!!!
Mij lijkt het ook leuk om 2 dicht op elkaar te heeben is best wel heftig nu in het begin maar ja later kunnen ze wel lekker samen spelen!!!
Succes hé met zwanger worden!!

Liefs Sandy

hallo,

ik heb op gyn gewerkt en heb dus wel een en ander gezien/ meegemaakt.
het is wel echt zo dat het beter is om eerst te ontzwangeren.
wat ook een verschil maakt is of je natuurlijk bevallen bent of een kijzersnede hebt gehad, want dan is het echt aan te raden om 1 jaar te wachten, maar natuurlijk hoor je veel verhalen dat het goed is gegaan, maar je hebt ook echt een kans dat je baarmoeder scheurt bij een zwangerschap kort na een kijzersnede. dan zou ik liever even wachten, en na een gewone bevalling... ja.... dan is het aan jou de keuze...
geniet van je kindje nu en als je zwanger zou zijn dan geniet je gewoon dubbel!
succes!

groetjes

hoi

we zijn ook terug aan het proberen voor een 2de kindje
we zijn bezich aan de 2de ronde
mijn zoontje Ash is geboren op 2 november 2006 dus bijna 7 maanden oud
het is een hele lieve jongen en kan bijna niet wachten tot ik terug zwanger ben
maar mijn mensturatie is 5 maanden weggeweest ivm borstvoeding dus nu pas terug ongesteld
ik kan geen enkele reden bedenken waarom we niet aan een 2de kindje zouden beginnen

vele groetjes
tess

Terug
Bovenaan