Weer zwanger worden?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Misschien raar want ons zoontje is nog geen 4 maanden, maar het lijkt me geweldig om zo snel mogelijk weer zwanger te zijn! Ik geniet zo ontzettend van ons kleine mannetje dat ik me niets mooiers kan voorstellen dan nog zo'n wondertje.
Het lijkt me voor mijn zoontje ook heel leuk om een broertje of zusje te hebben dat niet zo heel veel jonger is. Mijn zusje en ik schelen 15 maanden en wij hebben dat altijd erg leuk gevonden en veel aan elkaar gehad (we zijn zelfs tegelijk zwanger geweest en onze zoontjes schelen nog geen 4 maanden).
Nou ben ik nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling, geef ik nog borstvoeding en bovendien duurde het de vorige keer een jaar voordat ik zwanger was, dus ik verwacht niet dat het nu heel snel gaat maar ik zou het wel geweldig vinden!
Zijn er nog meer die voor een snelle tweede (of meer) ronde gaan?

Groetjes,
*bijnaeenbaby*

Onze kinderen schelen 2 jr en 1 mnd en ik vind dat een prima leeftijdsverschil. Toen mijn dochter net geboren was kreeg ik ook alweer heel snel de kriebels voor een 2e, maar we hebben bewust nog even gewacht en achteraf ben ik daar erg blij om. Ik moet zeggen dat ik het tweede jaar van mijn dochter een stuk intensiever vond dan het eerste jaar. Het eerste jaar zijn ze nog zo klein, slapen nog veel, en je hebt er eigenlijk geen omkijken naar. Maar het tweede jaar gaan ze kruipen, lopen, overal aanzitten, klieren, ze krijgen driftbuien... kortom, dan begint het echte opvoeden en dat is soms best zwaar.

Maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. Enne... het duurde bijna een jaar voordat ik van mijn dochter zwanger was (daarvoor nog een miskraam gehad) en van mijn zoontje was ik binnen 2 mnd zwanger.

groetjes,
Simone

hoi hoi
ik heb tussen de oudste twee 15 maand zitten,en dan heb ik de vier jongsten in 5 jaar tijd gekregen dus ook allemaal vlot op elkaar.
het is voor de kinderen erg leuk.
als je het lichamelijk weer aan kan zou ik ervoor gaan!!!.
liefs sil

Hi,

Onze dochter is bijna 15 weken en zondag ga ik mn laatste pil slikken, om vanaf april (ivm uitgerekende datum) weer serieus aan het klussen te slaan. Ook snel, maar ik wil de 'tropenjaren' graag zo kort mogelijk houden. Hopelijk duurt het zwanger worden niet al te lang.

Succes en tot spreeks op het forum!

Groetjes, Dee

Terug
Bovenaan