<p class="”p1″">Hoi allemaal,</p><p class="”p2″"> Nadat ik in december 2020 ‘eindelijk’ zwanger was na onze tweede IUI, is die zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam met 5w3d.Nou ben ik net weer 5w4d zwanger van onze eerste IVF/embryo terugplaatsing. Ontzettend dankbaar dat het de eerste keer direct is gelukt maar ik ben zo ontzettend bang dat het weer mis gaat.<span class="”Apple-converted-space”"> </span></p><p class="”p2″"> Bij mijn vorige zwangerschap ging het mis op het moment dat mijn (enige zwangerschaps-symptoom) gevoelige tepels verdwenen en ik van het ene op het andere moment erg begon te bloeden. Dit kwam dus totaal onverwacht.<span class="”Apple-converted-space”"> </span></p><p class="”p1″">Nu ik weer zwanger ben, maak ik mij druk om alle kwaaltjes, of eerder het gebrek hieraan. Toen ik er met 4 weken achter kwam zwanger te zijn was wederom mijn enige ‘kwaaltje’ gevoelige tepels. Een paar dagen later kwam daar het gevoel heel vol te zitten/geen zin in eten te hebben bij. Nou heb ik afgelopen week het ene moment/dag absoluut geen gevoelige tepels, het andere moment/dag wel. Vol gevoel/geen vol gevoel… je snapt de bedoeling. Het enige constante is maagzuur (nu al?!). Verder dan kwaaltjes die dus komen en gaan ben totaal niet misselijk of moe (wat complete paniek veroorzaakt), moet dat nog komen?Sommige dagen ben ik positiever gestemd over deze zwangerschap dan andere dagen. Vandaag is zo’n dag dat alle kwaaltjes weg lijken te zijn met als gevolg een paniekaanval (huilend op de werkvloer).<span class="”Apple-converted-space”"> </span></p><p class="”p2″">Sorry voor deze hele ‘brain vomit’. Ik hoop dat iemand mij een beetje hoop kan/wil geven?</p>