Weer zwanger

Hallo allemaal. Eerst wilde ik alle zwangere vrouwen feliciteren met hun zwangerschap. Ik ben 21 jaar en zwanger van de 2de. In januari van dit jaar ben ik bevallen van een zoontje en hij is nu 4 maanden. Gister heb ik een test gedaan en nu blijk ik weer zwanger te zijn. Ik ben er heel blij mee.
Weet iemand waar ik kan laten uitrekenen wanneer dit kindje verwacht wordt, want ik had nog een onregelmatige menstruatiecyclus. Ik heb al gekeken op internet maar kan het niet vinden.
Zijn er meer vrouwen die zo snel achter elkaar zwanger zijn/waren?

Groetjes Wendy
 
Hoi wendy,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ben je zwanger geworden terwijl je borstvoeding gaf of gaf je de fles? Ben gewoon benieuwd, hoor het niet vaak dat iemand zo snel weer zwanger is. Lijkt mij wel zwaar zo snel achter elkaar, maar het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen.
Gewoon uit nieuwschierigheid hoor, maar zijn beide kindjes gepland?

groetjes van een nieuwschierig aagje
 
Hoi Ella

Bedankt voor je berichtje. Nee ik gaf de fles want mijn zoontje was maar 2 kilo bij zijn geboorte, was wel helemaal gezond, dus dat leek me veiliger en ik ben meer voor de flesvoeding. Ja beide kindjes zijn gepland, maar had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Ik ben er heel blij mee en hoop dat dit kindje iets zwaarder word en net zo gezond. En ik hoop ook dat ik een meisje krijg. Dat lijkt me leuk om een jongen en een meisje te hebben maar als het een jongen is is het net zo welkom natuurlijk.

Groetjes
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap,jeetje wat zijn jullie snel zeg,maar wel lekker om zo jong kinderen te krijgen als ze straks groot zijn heb je tenminste ook nog `n eigen leven samen met je volwassen kinderen!
Maar even over je vraag,de gyn. of vk. kunnen straks `n echo maken waarop ze ongeveer in kunnen schatten hoe ver je bent,dus zou ik daar even `n afspraak mee maken.
Veel geluk met je zwangerschap,
liefs van mij.
 
hoi,
ik heb 2 zoons van 7 en 8 jaar en een tweeling ( meisjes ) van 5 maanden. ik geef bv en we doen voor het zingen de kerk uit. nu heb ik voor het eerst een bloeding gehad op 17 april. dat is 30 dagen geleden. als dat mijn eerste menstruatie was dan ben ik nu overtijd omdat ik altijd een cyclus heb van 25,26 of 27 dagen. ik heb vorige week een ietsipietsie roze/wittige afscheiding gehad. verder heb ik zere borsten en een zeur in buik en rug. ik test bijna iedere dag sinds een week en telkens verschijnt er een vaag 2de streepje. ik weet niet wat ik ervan moet denken. verder heb ik dikkige witte afscheiding. wat denken jullie? het is wel ongepland maar wel gewenst hoor als het zo mocht zijn.
groetjes anita
 
Hoi Anita

Ook ik heb altijd een vaag 2de streepje dat komt omdat ik nooit geduld heb om langer te wachten met testen, maar ik kan je wel vertellen met zekerheid dat je zwanger bent. Als je namelijk niet zwanger bent verschijnt er helemaal niks omdat dat hcg hormoon dan niet in je lichaam zit. Dus gefeliciteerd. Ik heb ook een klein beetje slijmachtige weliswaar bruinige afscheiding. Als zo een licht 2de streepje te zien is ben je nog helemaal in het begin van de zwangerschap. Waarschijnlijk een week of 5.

Groetjes Wendy
 
Nee, bij mij was die dan minder duidelijk om dat de urine dan opgedroogd was. Maar als je maar een vaag streepje ziet en later duidelijker dan zit het toch goed? Dat eerste streepje betekent zowieso dat je de test goed gedaan heb en is er dan een vaag streepje dan ben je zwanger en als je hem daarna duidelijker ziet dan is dat toch goed. Als je nog meer ervaringen wilt wisselen, want we zijn waarschijnlijk rond de zelfde week kun je me ook mailen wendydekeiser@hotmail.com. Dat geldt voor iedereen. Vind ik wel gezellig.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan