weer zwanger

hoi ik ben voor de tweede keer zwanger
we zijn er heel erg blij mee het is wel wat snel onze dochter is 7 maanden.
ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die dit hebben meegemaakt?
 
van harte gefeliciteerd joh, ik ben in mei 2004 bevallen van een hele mooie dochter en ben nu 9 weken zwanger van ons tweede kindje ons eerste kindje is nu dus 8 maanden groetjes.
 
Hoi

Gefeliciteerd! Ik ben nu 10 weken in verwachting van de tweede en mijn zoontje is nu 7 1/2 maand oud. Dus zit er in totaal ook maar 14 maand tussen. Het lijkt mij erg leuk twee kids zo dicht op elkaar!
 
Hoi,

Gefeliciteerd!! Hier nog een mama met 2 achter elkaar! Mijn zoontje zal 20 maanden zijn als over 3 maanden zijn broertje geboren wordt!! Lijkt me even een drukke en chaotische tijd, maar wel geweldig als ze wat ouder zijn!!
 
Hai,

Eerst en vooral van harte gefeliciteerd met de komst van jullie tweede ukkie!!!

Ook ik zette hier vorige week een bericht met het nieuws dat ik weer zwanger ben. Mijn zoontje is nu 9 maanden, dus ze komen ook vrij snel op elkaar. We slaan er ons wel door, ik zie het op dit moment wel zitten, ook al besef ik heel goed dat het best druk zal worden!

Groetjes,

Veerle.

 
hoi,

wij hebben 3 zoontjes en tussen de laatste 2 zit 10 maanden exact verschil, de ene is 18 juni 2003 geboren en de andere 18 april 2004, ik vind het erg druk, ik zou er niet weer voor kiezen, maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat ze het waarschijnlijk later erg leuk gaan krijgen samen.

groetjes ida
 
OOk ik ben in verwachting van de 2e. Niet gepland maar absoluut welkom. ben namelijk 5 juli 2005 bevallen van dochtertje dmv een keizersnede.
Het zal inderdaad druk worden in het begin maar zo ben je wel in 1x uit de luiers. Ikzelf ben uitgerekend op 23 augustus.
Leuk dat er meer mensen zijn die zo kort na elkaar in verwachting zijn. Ik dacht op een gegeven moment dat ik de enige was.
 
hoi hier nog een erbij,
ik ben nu 31 weken zwanger en mijn dochter is nu net 13 maand dus er zit 15 maand tussen. het nadeel is wel dat de zwangerschap een heel stuk zwaarder is ben echt op s'avonds en op moment is onze dochter een echte nachtbraker dus dat breekt me ontzettend op. Vind het wel leuk dat ze wat aan elkaar hebben maar weet nu al dat ik het zo niet meer doe.
 
Terug
Bovenaan