weer zwanger?????

A

Anoniem

Guest
Hallo Allen!

Na een miskraam van 4 maanden voel ik mij nu weer zwanger!?
Omdat ik mij zo raar voelde kon ik niet wachten tot de dag van mijn menstruatie. Een week eerder heb ik de test gedaan en die zegt dat ik zwanger ben? Kan dat? Op internet las ik dat dat alleen met bloedonderzoek kan. Waarom geeft de test dan aan dat ik zwanger ben? Over drie dagen mag ik officieel weer testen. Ik laat het jullie dan zeker weten!!!!!

Groet Nini

hoi hoi
tuurlijk kan dat,ik heb zelf ook een week eerder gestest en die was ook positief.
ben nu 13 weken zwanger en alles is goed.
dus meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
weet uit ervaring dat je de eerste drie maand behoorlijk onzeker kunt zijn na een miskraam maar ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en maak je niet te druk.
liefs sil

Hoi Hoi Nini,

Het kan zeker... Ik ben een maand naar mijn miskraam weer zwanger geworden. En die was ook al heel snel positief. Ben nu 18 weken zwanger. Dus GEFELICITEERD!!!!

Liefs,

Danielle

Je kunt echt wel weer meteen zwanger worden hoor! Zelf ben ik ook meteen na een miskraam weer zwanger geworden en inmiddels al bijna 25 weken, dusseh...;)
Bij de verloskundigen raden ze het alleen altijd aan om eerst weer een keer gewoon te menstrueren, maar dat isalleen omdat ze dan makkelijker kunnen uitrekenen wanneer je gaat bevallen! Nou ja, bij mij hebben ze even een echo gemaakt en daar kwam precies uit wat ik zelf verwachtte, qua termijn. Wens je veel succes komende dagen en hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat! Groetjes!

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat jullie gelijk hebben. Heb nog een test gedaan en ook deze is positief. (over twee dagen zou ik ongesteld moeten worden)
Ik ben echt super blij!!!!!!!! Hopen dat alles goed gaat! Ook hoop ik dat ik niet al te onzeker wordt van mijn eerdere miskraam. Hoe zijn andere door deze tijd heen gekomen, die dit ook hebben meegemaakt en weer zwanger zijn/waren.

Ik volg jullie advies en zal er zoveel mogelijk van gaan genieten

Groet Nini

Terug
Bovenaan