Weer Zwanger!!!

Hey meiden,

Na een miskraam ben ik de eerste keer meteen weer zwanger geworden. Straks naar de huisarts want ik ben na mijn curritage helemaal niet meer ongesteld geworden. Maar 3 testen gedaan en alle 3 positief!!!! Dus hopen dat het nu wel goed gaat. Ben wel heel erg bang dat het weer mis gaat....

Iedereen heel veel suc6 en ik wens jullie echt een snelle zwangerschap!

Liefs,

Danielle 22 jaar, 2e zwangerschap ronde 1

hoi hoi

goh meid wat lekker en zo snel!!!!

gefeliciteerd........en probeer er van te genieten... want het gaat vaker goed dan mis en laat je geluk niet te veel bederven............ik kan me voorstellen dat ik heel onzeker zou zijn.....en het best wel eng zou vinden.. dus op dit moment heb ik makkelijk praten..

overleg met je huisarts en vraag of het mogelijk is om eerder een echo te krijgen......

geniet ervan

tobi.

Hey Tobi,

Nou ik mag volgende week al komen voor een echo. Dus dat is redelijk snel vind ik zelf. Ik ben wel heel erg ongerust maar aan de andere kant ben ik weer heel erg rustig en heb ik het gevoel dat het goed zit. Het is gewoon allemaal heel dubbel. Ik zit nog wel om de 10 minuten op de wc om te kijken of ik weer bloed. Maar dat moet denk ik slijten. Het is allemaal nog niet zo lang geleden.

Liefs,

Danielle

Van Harte gelefeliciteerd met jullie zwangerschap !!! Probeer er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel van te genieten !!! Het is jullie gegund !!!!!!!!!!

Liefs Gaby

Terug
Bovenaan