weer zwanger

na twee miskramen zwanger

Hoi meiden, ben moeder van een zoontje van vier jaar, ben hierna nog twee keer zwanger geweest en beide keren een miskraam gehad in mei en in november.
Heb vrijdag een test gedaan en jippie weer zwanger, ben natuurlijk heel blij en ook heel erg bang tegelijk, zal het deze keer wel goed gaan. Vorige keren kreeg ik bij de eerste echo te horen dat het niet goed zat. Moet morgen vroeg naar de doktor en hoop dat ik snel naar de gyn mag

Groetjes onzekere moeder

Hallo Nelke,

Slaat er hard in zo'n miskraam en dan 2 na elkaar bahh.
Ik snap goed dat je nu heel erg onzeker bent.
Sterkte met wachten tot de echo en probeer toch een klein beetje te genieten.

nanda1977

hoi nelke

wat super voor je dat je al zo snel voor een echo kan, maar ook super eng.
ik heb ook vrijdag getest en ben ook weer zwanger ook na 2 miskramen en ga morgen mijn vk maar eens bellen en hopenlijk mag ik ook snel voor een echo.
he meis sterkte met wachten deze dagen en hopenlijk heel goed nieuws donderdag, laat je het wel even weten.

liefs jorenda

Hallo jorenda,

Wat fijn voor jou, je zult natuurlijk net als ik veel angsten uit staan .We moeten maar denken stadium een is volbracht nu stadium twee nog. Na twee keer mogen de goden ons toch wel eens bij staan of niet dan. Gewoon vragen om een echo en zeggen dat je heel onzeker bent krijg je ook vast een echo. Ik laat van mij horen en jij ook veel sterkte en rustig blijven hoe moeilijk het ook voor ons is.

Groetjes nelke.

Hoi Nelke,

Wat geweldig zeg voor je!! Ik kan me helemaal voorstellen wat je nu moet voelen. Heb zelf ook twee miskramen achter elkaar gehad.
Maar het is super dat je weer zwanger bent. Gelukkig kan je snel terecht voor een echo en deze zal vast goed zijn dit keer! De Goden moeten het nu een keer echt goed doen!
Heel veel succes donderdag en nog even volhouden!

Liefs Natasja

Hallo meisjes,

Leuk dat jullie zo reageren doet me goed.
De mensen in mijn omgeving zeggen over het algemeen, dat je nog durft als ik jou was hoefde het voor mij niet meer, ik zal je nog maar niet feliciteren want je weet maar nooit.
Weten helemaal niet wat het in houd, kunnen ze mischien ook niet weten maar evengoed, je word er nog onzekerder van als dat je al bent. Wou dat het donderdag was dan wist ik ten minste iets.Heb veel buikpijn of zal het van de zenuwen zijn ik weet het ook niet.

Groetjes en liefs van nelke.

PS: zal donderdag gelijk wat van me laten horen.

Terug
Bovenaan