weer zwanger

hallo allemaal

Hebben jullie dat nu ook? Ik ben weer zwanger na mijn derde miskraam.
Echt blij durf ik nog niet te zijn, bang dat ik weer de deksel op de neus krijg.
Gelukkig hoef ik niet zolang te wachten op een echo nog 2 weekjes.
ben erg benieuwd daar ze bij het chromosoomen onderzoek een afwijkend karyotype(normaal xy bij een man mijn man had een y meer)hebben ondekt.
Dit kan een verklaring zijn voor mijn miskramen maar hoeft niet per se de oorzaak te zijn.
Dus nog maar even wachten en duimen.
Is er ook iemand die dit heeft meegemaakt?

groetjes riko

Hoi Riko!

Ik weet precies wat je bedoeld... Ik heb ook een curretage en een miskraam achter de rug, maar nu ben ik weer zwanger. Heb net getest en het was positief. Morgen het ziekenhuis bellen, want ik moet nu 2 x in de week bloed laten prikken om te bekijken of ik wel genoeg hormoon aanmaak.

Het voelt dus niet als super state of happiness, meer als een gegeven. Zo van OK, en nu de volgende stap. Terwijl voor mensen die nog nooit een miskraam hebben gehad, het 'doel' al is bereikt als ze zwanger zijn.

Nou ja, laten we maar duimen dat we nu wel door de kritieke fase heen komen! Heel veel succes

Groetjes
VB

Hoi Riko

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Ik hoop dat alles deze keer goed gaat.
Ik ben op het ogenblik niet zo schrijverig op het forum. Stress op mijn werk (van de week wordt duidelijk wie ontslagen wordt) zorgt er voor dat mijn lichaam volledig van slag is en met hormonen hopen we dat het goed gaat

Lydia

Terug
Bovenaan