Weer zwanger

Lieve allemaal,
Enige tijd geleden was ik zwanger. Op 1 januari kreeg ik echter een miskraam. Nu ben ik erachter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben. Heel erg blij enzo, maar weet iemand hoeveel kans je hebt op nog een miskraam? Of blijft het vaak bij 1? Ik bene rgens wel een beetje benauwd en hoop dat de komende drie maanden snel voorbij zijn. Voor anderen die zwanger proberen te worden: veel sterkte!

Hoi Manky,

Ten eerste natuurlijk onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik hoop ontzettend voor je dat we je niet meer op dit forum zien!!!!! (alleen nog maar bij de aanstaande mama's maar ff buurten mag natuurlijk altijd)

Helaas is ook deze keer de kans op een miskraam net zo groot als bij alle andere zwangerschappen. Volgens mijn gyneacoloog gaat 1 op de 6 zwangerschappen mis.

Probeer in ieder geval wel te genieten (lijkt mij toch best moeilijk maar ben benieuwd hoe jij dat ervaart)

Groetjes,

Corina

Hoi Manky,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Een kans op een mk houd je helaas en je vertrouwen is helaas geschaad door je mk ervaring.
Maar probeer toch een beetje vertrouwen te hebben. De meeste zwangerschappen gaan goed.
Ik hoop voor jou dat de eerste 3 maanden om vliegen en wens je een hele goede zwangerschap.
Groetjes van Caroline

Hoi Manky,

Heel erg gefeliciteerd!
De kans op een miskraam is net zo groot als de vorige keer,dat is mij verteld.Twee jaar geleden heb ik een miskraam gehad,na 3 maanden was ik gelukkig al weer zwanger en die zwangerschap is goed gegaan.Hopelijk kan jij over een tijdje hetzelfde zeggen. Veel sterkte en geluk!

Greetje

Gefeliciteerd!

En ja de kans op een miskraam blijft altijd groot,maar daar moet je niet te veel bij stil staan kom op joh geniet er maar lekker van!
Ik zelf zit nu te wachten tot het vruchtje afkomt omdat ik donderdag te horen heb gekregen dat het niet meer leefde!
Maar al met al is dit mijn 6e miskraam al :-(
Maar geniet ervan het moet toch een keer goed gaan succes meid xxx

Terug
Bovenaan