Weer zwanger!

Hoi Allemaal,

Ik ben in september 2008 bevallen van een prachtige zoon Beau. Tot onze schrik ben ik inmiddels weer zwanger! Dat gaat dus erg druk worden. Ik ga dus mijn 2e kind baren in 1 jaar tijd.
Iemand daar ervaring mee?

Groetjes Wendy

Van harte met je zwangerschap.. Dat is idd snel achter elkaar aan.
Heb er geen ervaring mee.. Mijn zoontje is al 3 jaar, bijna 4 als ons 2e kindje geboren wordt..

Liefs Bibi

Jeetje wat heftig!

Ik heb niet echt ervaring, mijn kinderen schelen 1,5 jaar en dat was al zwaar.

Als je relatie goed zit en je partner goed helpt scheelt dat al een hele hoop.

Waar ik eigenlijk het meeste mee heb gezeten is dat ik langer had willen genieten van samen met de oudste. Eigenlijk zat ik daar alleen tijdens de zwangerschap mee, daarna was het over.

Nu is het helemaal geweldig! Als 4 handen op 1 buik, ze doen alles samen!

De kids zijn 4 en 5 als de 3e komt dus kunnen ze samen lekker moederen.

Succes ermee!

Groetjes,

Michelle

Hoihoi,

Gefeliciteerd!!! Het is idd snel maar daar zitten ook voordelen aan. (heb zelf geen ervaring maar wel in mijn omgeving) De kids schelen   niet veel dus wat speelgoed e.d. betreft spelen ze straks met hetzelfde. Ze hebben hetzelfde ritme straks wat middagdutje betreft. En je hoort ook vaak dat de oudste dan nog niet oud genoeg is om jaloers te zijn.

In ieder geval veel succes ermee! En wanneer ben je precies uitgerekend?

Groetjes,
Jo

Hoi,

Gaat inderdaad erg pittig worden. Ik ben 14 september uitgerekend.
Niet gepland maar wel gewenst. Gewoon door de pil heen. Ben nog met verlof van Beau dus kom zwanger terug van mijn zwangerschapsverlof, ha ha.

Komt goed ga er gewoon erg van genieten.

Liefs Wendy

Hoi allereerst hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, ik was ff met jullie mee aan het lezen. Ik ben 26 juli 2007 bevallen van een dochter fenna en 29 augustus 2008 ben ik van onze 2e dochter yara bevallen. Mijn kids schelen dus 13 maanden. Ik vind het reuze mee vallen met de drukte. Bij ons was het wel gepland.

Liefs Nancy (mama van fenna en yara)

hoi hoi,

Ik herken je verhaal heel erg, ik ben begin oktober bevallen van ons 2e kindje mijn oudste is net 4 en ik ben er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben, dit was niet de bedoeling dus ben erg geschrokken, maar het blijft een wonder dus we gaan er voor.
Ik vind het wel enorm spannend allemaal straks met 2 hele kleintjes.
We hebben er ook niet echt plek voor, we wonen in een flat met 3 slaapkamers, dus moeten nog maar even zien hoe we dit gaan oplossen, nou gelukkig hebben we nog even.

xx natascha

Hoi,

Nou dat is nog sneller dan bij ons. Wij zijn de schrik ook net te boven. Maar ben er nu van aan het genieten. Ik denk altijd maar dan moet het gewoon zo zijn. En groot worden ze door veel liefde.

Spannend dus weer.

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan