Weer zwanger!

Hallo allemaal,

Ik heb nu een dochtertje van bijna 4 maanden en nu blijk ik weer zwanger te zijn!
Natuurlijk zijn we er erg blij mee, maar ik ben wel bang voor de aanslag dit is op mijn lichaam en maak me nu al druk hoe ik dat strax moet doen met een nieuwe  baby en een dochter van dan nog geen jaar oud, of misschien is ze dan net een  jaar.
Voordat we  zwanger waren  van mn dochtertje heb ik 3 miskramen gehad en waren we al  ruim 2 jaar bezig. Nu  hadden wij de keuze, of ik ging weer aan de pil  met het risico dat  als we klaar zouden zijn voor een tweede het weer heel lang zou gaan duren of we namen nu gewoon het risico dat het wat sneller zou komen. Nou dat het zo snel zou lukken hadden we nooit verwacht! We zijn er echt heel blij mee, maar zit nu natuurlijk wel met allerlei zorgen. Is er iemand die ook twee kinderen zo vroeg achter elkaar hebben gekregen?  En heeft het problemen gegeven?  Lichamelijk of geestelijk?

groetjes Lydia

Ik heb geen ervaring met twee kindjes zo dicht op elkaar. Hier is ze 2 jaar en 10 maanden als de baby geboren wordt. Wat ik wel herken is het snel zwanger zijn. Bij onze dochter heeft het een jaar geduurd en nu in 1 keer zwanger. Ook al hadden we besloten leuk weer zo'n klein hummeltje, ik schrok toch toen ik de test deed. Ik had het niet zo snel verwacht. Zo zie je maar je lichaam is een raar iets.
Ik hoop dat je je goed voelt en dat je nu nog even kan genieten van de kleine. Het zal straks zeker druk zijn, maar dat komt vast goed.

Terug
Bovenaan