Weer zwanger!!

Hoi,

In juni zat ik ook op dit forum omdat ik net zwanger was. Helaas is dit uitgelopen in een gemiste miskraam. In augustus dmv cytotec een miskraam gehad.

Nu weet ik sinds gister zeker dat ik weer zwanger ben! Ik wist het eigenlijk vrij snel na de bevruchting al; gespannen borsten (soort prikkeling) en erg moe.
We zijn erg blij maar het is ook spannend. Na een miskraam sta je er toch anders in. Maar ik moet wel zeggen dat ik er nu een ander gevoel bij heb, een beter gevoel!!
Het wordt (als alles goed gaat) ons 2e kindje, onze zoon is gister net 6 geworden dus we zijn er ook écht aan toe, zeg maar!!
In aug. 2011 uitgerekend, wie nog meer??
 
Wat fijn!! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed mag gaan en je in augustus een prachtig kindje in je armen mag houden!

Zelf ben ik ook in augustus uitgerekend. Ben nu ongeveer 6-7 weken zwanger. Precies weet ik nog niet, over twee weken een eerste echo... Dat vind ik wel erg spannend!
 
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ook ik ben in augustus uitgerekend en heb afgelopen zomer een miskraam gehad.
Ik hoop voor ons allemaal dat het bij ons goed mag blijven gaan en dat we allemaal in augustus ons eigen mooie wondertje mogen begroeten!
ik heb 10 januari de eerste echo! En heel zenuwachtig... Hoop dat zoooo dat alles goed is... Ook voor jullie natuurlijk!

geniet van je zwangerschap!

liefs, Nadelien
 
Hoi hoi..

Het is de eerste keer dat ik weer bij "zwanger zijn" koekeloer.. want gisteren, 3 dagen te vroeg getest en deze was al behoorlijk positief! Nu ga ik er morgen nog een test tegenaan gooien voor de zekerheid, wel spannend!! Dat zal de eerst keer zijn dat ik in de zomer een kindje krijg (heb twee zoontjes.. uit dec en febr). gelukkig heb ik nog geen miskramen gehad.. maar ik vind het altijd spannend de eerste weken!

Heel veel geluk en ik hoop dat je aankomende zomer mag gaan genieten van jullie wondertje!

Liefs mammma
 
Terug
Bovenaan