weer zwanger

hey meiden,

voor degene die mij nog kennen.. ik heb 25 jan een miskraam gehad. en zou jullie op de hoogte houden.
Ik ben niet ongesteld geweest maar heb al wel weer een poisitieve test in handen:)
Ik ben weer zwanger!!:) Ik hoop heel erg dat deze uk wel blijft zitten en gezond gaat groeien! Heel spannend dit. Ik ben nu denk ik 4,5 week..

Liefs

Hoi Renate wat fijn. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Ik wil de pret niet bederven, maar wil wel zeggen dat het na een miskraam mogelijk is om nog een tijd een positieve test te houden. Misschien kan je informatie inwinnen bij een verloskundige. Begrijp me niet verkeerd ik hoop echt dat het weer goed is voor je, maar wel je er alleen op wijzen wat de mogelijkheden zijn.

@ Loena83
Dat is mogelijk idd maar ik heb na mijn miskraam een test gedaan en die was harstikke negatief. Afgelopen zondag was ie ook negatief.. en pas vanaf maandag heeel licht positief en gister en vandaag echt duidelijk een streep.
Dus dit kan niet van mijn miskraam zijn.. Wat ik zelf ook gedacht heb. maar dat kan gewoon niet. Ook al mijn symptonen waren weg en zijn nu echt weer terug gekomen. Zo deden mijn borsten helemaal geen pijn meer en nu weer heel erg, mijn uitslag op bovenrug en borst was weer weg en nu weer terug, moeheid en duizeligheid,is weer toegenomen.. enz. Dus ik ben echt weer opnieuw zwanger:)

Thanks meiden Liefs

Gelukkig maar dat je na je miskraam zelf aan gedacht heb om een test te doen en zondag ook nog eens een keer.
Dan kan het inderdaad niet daarvan zijn, gelukkig maar, wens je een hele goede zwangerschap toe.

@Loena83: Ja gelukkig heb ik dat idd gedaan anders wist ik nu niet waar ik aan toe was..

@ Charlotje
Dat durf ik niet te zeggen maar ik denk rond 31 okt a 1 nov.. Maar daar ben ik nu niet zo mee bezig.. eerst de eerste weken maar goed door komen:)

Liefs

Terug
Bovenaan