weer zwanger!

Beste dames,
Ik ga het maar alvast verklappen hier... Ik ben WEER zwanger.
Joël is nog maar 5,5 maand maar goed we wouden snel een 2e en dat lijkt nu dus ook te gaan lukken ;)
Ik ben 21 augustus volgend jaar uitgerekend. (als ik uitga van mijn laatste ongesteldheid)

HA belt me vanmiddag terug omdat ik afgelopen week een AB-kuur heb gehad ivm een ontstoken teen door een nagel die was ingegroeid. de nagel hebben ze weggesneden en erbij dus een kuur gegeven. Ben benieuwd wat de GYN zal zeggen...

Jeeej! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Nog zo'n mooi wonder. En Joël en de toekomstige nieuwe kleine kunnen zo leuk samen opgroeien. Altijd een speelmaatje.

Gefeliciteerd!!

Hier kriebelt t ook voor een tweede,maar ja ,eerste is via ICSI gekomen en dat ga ik niet weer doen voorlopig. maar helaas baan verloren, dus nog maar even voorzichtig doen..en in principe heeft gyn gezegd een jaar te wachten ivm keizersnede...maar huisarts zei dat t na 6 maanden wel weer mocht..haha leuk he die tegenstrijdige adviezen.

Ik ga nu eerst verder afvallen, lekker in mijn vel komen, baan zoeken en dan zien we wel..hopelijk gunt mama natuur ons een tweede wondertje!

Leuk hoor zo snel achter elkaar...

ik was net 2 weekjes terug op mijn oude gewicht voor de zwangerschap. helaas nog wel een heel klein flubber buikje maar ja die is straks weer tonnetje rond hahahaha
Yosha nu gewoon lekker alvast oefenen en wie weet heeft jullie zwangerschap ervoor gezorgd dat jullie niet nog een keer door de hele molen hoeven...

Van harte! Mijn dochtertjes schelen ook 13 maanden, erg leuk. (Linn is bijna 19 maanden en Roos 5,5). Ook heel druk natuurlijk ;), ik wacht nog even met nr 3 hihi.. Ze zijn nu al gek op elkaar!! Echt waar, ik voel me af en toe overbodig als ze met zijn tweeën bezig zijn. Dikke pret hebben ze.
Een hele goede zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan