Weer zwanger :)

Net van ochtend de test gedaan en ja ik ben zwanger :)
In januari had ik een vroege miskraam rond week 5/6. Zit nu ook weer in week 5 dus hoop dat het deze keer goed gaat. Zelfs mijn partner vind het moeilijk om nu al uitgelaten blij te zijn.

Eigenlijk wist ik al direct na mijn eisprong dat het raak is hihi. Zijn er meer met deze ervaring?
Is bovendien mijn 1st kind. Gekke is dat ik het gevoel heb dat het nu goed zit. Heb meer stemmingswisselingen ( heb zelf de buurman afgesnauwd lol) als tijdens de eerste x.

Nou iedereen die zwanger is gefeliciteerd en de rest heel veel succes gewenst :)

Groetjes Anne

Gefelicteerd! Idd spannend ook voor jou, ik ben zelf 2 maanden terug gecuretteerd en nu weer zwanger :) Heel onwerkelijk nog... Hopen snel op een goede echo! Je mag neem ik aan nu ook vroeger voor een echo? Succes!

Gefeliciteerd..ik had zelf vorig jaar feb een miskraam en daarna meteen weer zwanger en dit ging goed,we hebben een prachtige tweeling..

Bedankt allemaal :)
@ Esje86 ja ik mag nu sneller een inwendige echo doen. Moest meteen bellen als ik wist dat ik zwanger ben.

Helaas heeft mijn vriend de volgende week geen tijd om mee te gaan en dan gaan we do - di naar Berlijn dus zal toch pas in week 7 de eerste echo hebben :( vind dat wel jammer. Ben zo nieuwsgierig lol

Terug
Bovenaan