weer!?

hallo allemaal,

Ik ben een beetje sjagerijnig. Ik ben weer ongi. geworden en ik had zo gehoopt dat het nu raak zou zijn. Het is al de twaalfde maand en ik begin nu toch wel te twijfelen of het wel allemaal in orde is!? Ik was vandaag wat eerder van mijn werk weggegaan omdat ik me ook een beetje verdrietig voelde(snik,snik). Gelukkig kan ik mijn ei een beetje kwijt bij twee van mijn collega's. Zij hebben allebei wel al een kind, maar ze leven wel heel erg met mij mee.

groetjes.

Hoi Laura,
Vervelend voor je, zeg!Begrijpelijk dat je wat sjaggie bent!
Lekker he, dat je dat even hier kwijt kan!? Fijn dat je ook op je werk erover kunt praten. Sterkte en veel liefs van mij!

Jjee wat balen zeg!!!

Kan er niks anders van zeggen...baal maar lekker ff verder en wie weet kun je er dan weer tegen aan!!!
Heb je al eens overwogen om er met je ha over te hebben, of heb je zoiets van ik wacht nog ff een paar maanden af en dan komt het vanzelf wel?

Liefs N.

Klote zeg...ik leef met je mee,en weet hoe je je voelt.Ben zelf ook ongesteld geworden. 12 maanden is best lang dus ik zou inderdaad naar de huisarts gaan voor verder onderzoek,dan heb je wat meer zekerheid.
Succes ermee.
Liefs Esther

echt rot joh ik weet pcies hoe je voelt jah vooral als sommige mensen zegge ach volgende maand beter,
en om me heen zijn er veel mensen bij wie het zelfs een jaar tot 1,5 a 2 jaar duurde maar net als jij hoop ik dat we niet zolang moeten wachten onwijs veel sterkte en ik zal voor je de duimen 'de volgende maand'
groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan