weer...

Heb weer bloedverlies!ik ben nu 6weken zwanger, en heb vandaag weer bloedverlies gehad.

Heb meteen de verloskundige gebeld, en ze zei dat het een begin van een miskraam zou kunnen zijn. Morgen moet ik haar terugbellen of ik vanacht veel pijn en stolsels heb gehad en dan moet ik misschien een inwendige echo laten doen.Maar eeen inwendige echo lijkt mij ook eng, ze had het over een ijzeren staaf,maar het is het een of het ander,ik weet het, en anders moet ik 14okt. afwachten,want dan heb ik termijn echo..!!

Ik ben zooo bang!!Hoop dat er niks is...
 
Hoi Rammetje,

Ik zou mij zeker niet druk maken over een inwendige echo,misschien een vreemd idee,dat ze ermee in jouw vagina gaan,maar het is gerust niet pijnlijk of gevaarlijk.
Het is toch alleen maar belangrijk dat ze goed kunnen zien hoe je ervoor staat!!
dat kan alleen met een inwendige echo,als je zes weken bent en zelfs dan, kan het zijn dat je te weinig ziet(ervaring) terwijl het achteraf goed blijkt te zijn.
Voor jou is het belangrijkste dat ze zien hoe en waar het vruchtje zich ontwikkeld, dat kan een opluchting zijn, of misschien toch een teleurstelling, ik hoop dat je heel snel weet waar je aan toe bent,

succes, Jeanette(april)
 
Een inwendige echo is helemaal niet vervelend. Ik heb er ook een gehad toen ik weken zwanger was (termijnecho) en het is alsof je zo'n ding van de lactacyd, vaginale douche naar binnen krijgt. Het is even koud door de gel die er op zit. Ik hoop voor je dat je een goede uitslag van de echo krijgt, ik zal voor je duimen!
Kiki
 
Ik heb in het begin ook een paar inwendige echo's gehad en dat staafje is op de eerste plaats dun en op de tweede plaats gaat het er maar een klein stukje in. Dus in vergelijking met een penis is dit echt niks, het doet geen pijn ofzo. Ik hoop dat je een goede uitslag zult krijgen.

groetjes, Jane 41 weken
 
Bloedverlies hoeft gelukkig niet altijd te betekenen dat het mis gaat. Ik heb bij 7 weken krampen en bij 9 weken krampen en bloedverlies gehad (en daarna nog een keer of 4). Ook ik schrok enorm en dacht meteen dat het mis was, maar gelukkig ben ik nu 23 zwanger en is alles oke. Bij mij waren het gewoon bloedinkjes van de vaginawand, dis nu gewoon heel kwetsbaar is. Ik duim voor je dat alles goed is!
 
hoi rammetje,

Kan me voorstellen dat je je druk maakt!
Ik zal echt voor je duimen!!

Ik krijg trouwens de 28e een inwendige echo en was me ook al druk aan het maken.
Maar een vriendin heeft het laatst ook gehad en zei dat dat reuze meeviel.

liefs kreeftje.
 
Ik heb ook een inwendige echo gehad en inderdaad viel het vreselijk mee. Je voelt er helemaal niets van, ja alleen dat het een beetje koud is door de gel.

De uitspraak in vergelijking met een penis is dit er niets bij, nou dat is dus echt het geval je voelt helemaal niets en het is ook niet zo dat de vk uitgebreid tussen de bennen aan het kijken is hoor (hahahhaha) dat dacht ik namelijk.

Succes
 
Ik hoop voor je dat alles goed is en over die inwendige echo zou ik me maar helemaal niet druk maken,want het stelt helemaal niets voor. Mijn vriend was er bij en zei toen ach schatje zo'n klein staafje en je maakt je zo druk!!! Hi hi dat was wel ff lachen en de vk zelf ook!! Het stelt ech niets voor,maar ik hoop voor je dat alles goed gaat. Succes...
 
Terug
Bovenaan