Wees eerlijk..wie mist het zwanger buikje wel eens

Hallo daar moeders!

Ikzelf ben 6 febr bevallen van ons meiske Qinq...
12 uurtjes waarvan 8 min persen, ze lag in stuit
dat maakte het niet altijd even makkelijk vanwege
persweeen die zich vroeg aanmelden!
Nu is ze 5wk...en ik verbaas me nog steeds over
dat ze uit mij is gekomen.
En dat mn buik zo snel weer weg was!!!

En misschien klinkt het raar, maar soms mis ik
het gevoel, die trappetje in mn buik... en er semi
verslaafd over heen wrijven!
Hebben jullie dat ook?

Groetjes
Hanna (genietend memke)

Ooh ja, Voor alle moeders en memkes, GEFELICITEERD met jullie
nieuwe wereld wondertjes!!!!

Hoi hoi,

ik zal heel eerlijk zijn, na de eerste 3,5 jaar geleden miste ik mijn buik heeel erg, maar nu ben ik zo blij dat ik van die dikke toeter af ben en dat ik weer normaal vooruit kan...

Ik heb nu een lief meisje van 7 weken, maar ik heb nog niet een keer gehad dat ik dat gekriebel mis...

Groetjes Valerie
mv Nikki & Aimy

Ja, dat omschrijft precies hoe ik het ook voel! Is niet zo romantisch, maar wel waar. Ik mis het helemaal niet. Telkens als ik in bed kruip bijvoorbeeld, en lekker zèlf kan bepalen hoe ik ga liggen! Of gewoon mijn eigen veters weer fatsoenlijk kan strikken. Of het dorp rondwandel zonder dat ik daarna helemaal bekaf ben en niet meer kan bewegen van de pijn in mijn bekken. En... nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan! Nou had ik ook een enorme toeter  van een buik, misschien heeft dat er mee te maken?!

groetjes,
Sabine

hoi,

allereerst gefeliciteerd met jullie kids....
Ik zit zelf bij t dec forum,maar was even hier aan t kijken en lezen.
Ik ben zelf 29-12'06 bevallen van mijn 2-de dochter.
Ik mis mijn buik nog steeds,vind t vreemd dat hij weg is,gewoon dat intieme van de trapjes etc(en ik ben 9 maanden ziek,zwak en misselijk geweest,maar toch mis ik hem)
Op mijn hyves heb ik een gedicht geschreven over mijn buik.
Weet niet of je ook hyves heb,anders kan ik je aanmelden als vriend,zodat je m kan lezen,hihi.
Wij zitten met een aantal dec forum mama's op hyves...erg leuk.
tara geboren 29-12'06

groetjes danielle(mama van demi 26-01'03 en Tara 29-12'06)van t dec forum

Hallo,

Ik mis het ook wel die dikke buik en het getrap en geschop enz..maar ben erg blij dat ik het wondertje nu in mijn armen heb want het leek de laatste maand wel heel erg lang te duren ineens..Voordeel is wel dat ik mijn mooie figuur weer terug heb en daar wordt je erg vrolijk van!

Gr elmira
bevallen op 14-2.

Och ja, ik mis het vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan er in de nacht zelfs niet van slapen zo erg mis ik het. Ik mis ook de bezoeken aan de vk en heel de spanning naar de bevalling toe. Ik   mis haar echt verschrikkelijk,... Ik heb ook een heleboel als aandenken bewaard. Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft!

Terug
Bovenaan