Weet dat ik fout zit maar hoop dat iemand mij kan helpen!!

Hallo allemaal, ik weet dat ik hartstikke fout zit maar ik heb een klein vraagje ik ben een mama van 2 gezonde knulletjes en nu willen we toch voor een derde gaan en hopen die dan ook te mogen krijgen nu is mijn vraag ik heb vorig jaar een MIRENA SPIRAAL laten zetten en ik ben bang dat als ik hem eruit laat halen ik dan niet meer zwanger kan worden nu is dus mijn vraag hebben jullie of jullie kennisen een spiraal eruit laten halen en zwanger geworden? Alvast harstikke bedankt en nogmaals sorry, en geniet allemaal van jullie zwangerschap want jullie krijgen er zo iets verschikkelijks moois voor terug!!! Liefs, R
 
Twee dagen nadat mijn spiraaltje eruit ging was ik alweer zwanger. Waarom denk je dat je niet meer zwanger kan worden als je dat diing eruit laat halen? Dat is toch juist het hele idee; spiraal eruit en je bent gelijk weer vruchtbaar (itt als je lang de pil hebt geslikt).

don't worry
Marissa
 
na 2 jaar mirena spiraal was ik twee weken nadat het eruit was gehaald zwanger. Ik snap ook niet zo goed waarom je denkt dat je niet zwanger kunt worden als je het eruit laat halen. Het is toch geen steralisatie!
 
Terug
Bovenaan