Weet even niet meer wat ik moet denken

Dames, ik weet effe echt niet meer wat ik moet denken.
Vorige week hoge bloeddruk&symptomen voor zw vergiftiging. Geen eiwit dus mog dag later naar ziekenhuis. Controle zh helemaal top.
Maandag controle vk helemaal top. Ze dacht dat hoofdpijn door vastzittende nek kwam.
Vandaag had ik controle bij gyn. Ze vonden een eoiwit in urine. verder was controle goed. Krijg vanmiddag uitslag v bloed&urine. Ze wilde weten hoeveel eiwit in urine zat dus vandaar urine ook voor de zekerheid naar lab
Gyn dacht dat hoofdpijn idd te mk kon hebben met nek wat vast zit. Ga donderdag naar neuroloog.

Moet ik mij nu zorgen mk over eiwit? Kan het idd m'n nek zijn?
Help?!
Liefs
Mieka

Meid ga je niet gek laten maken over het eiwit da's niet goed voor je bloeddruk. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar probeer je gedachten af te laten leiden.
Je hoofdpijn kan zeker te maken hebben met je nek; dan heb je misschien een keer verkeerd gelegen.
Hoe ver ben je nu?
Wat was de uitslag van de lab test?

Kan het ineens zulke rare klachten als tintelingen, hoofdpijn, vermoeidheid, misselijkheid en pijn aan schouder/bovenrug geven?

Ik heb net de gyn gesproken en alles zag er verder prima uit. Eiwit was weinig (ik ben heel blij hoor daar gaat het niet om)
Ik merk dat ik niet helemaal achter sta.
Heb met tegenzin nu afspraak bij fysio geregeld en ga as donderdag naar neuroloog.
We zullen zien. As vrijdag iig om 14 uur een afspraak bij fysio.

We zullen zien.
liefs
Mieka

Ik heb ook veel last van me schouders en nek en daarom ga ik om de paar weekjes naar de masseur en dan lig ik om me zij en dan kan ze het weer helemaal los masseren, vanavond mag ik weer heerlijk!!!

Terug
Bovenaan