lieve allemaal, ik wilde iedereen heel veel sterkte wensen na jullie miskraam waarom ik dat kwijt wil is dat ik het zelfde hebt mee gemaakt in januari ik denk er nog steeds aan. maar wat ik even zelf krijt wil en zeggen is het volgende. ik ben voor het eerst na die miskraam op 22 februari weer ongesteld geworden tot 26 februari was het weer weg. maar na een paar dagen dus op 1 maart werd ik het zo op eens weer dat duuren maar 2 dagen dus s'middags 2 maart was het alweer weg. de eerste keer dat ik dat ik op 22 februari ongesteld werd is nu al 31 dagen geleden en ben het nog steeds niet. en dat van de 2de keer dat ik plotseling ongesteld weer werd dat is dan weer 23 dagen geleden. maar nu is mijn vraag is mijn lichaam nog steeds dan zich aan het herstellen van die miskraam in januari en hoelang kan dit dan duren want ik ben nu nog steeds niet ongesteld. gisteren een tets gedaan en niet zwanger. wie kan het mijn vertellen want ik weet het even niet meer wat ik nu moet doen. in ieder geval hartstikken bedankt voor jullie reactie's en iedereen heel veel sterkte in de komen de tijd en in de hoop dat jullie allemaal maar weer snel zwanger zijn net als ik dan wat wij allemaal zo graag willen. heel veel groetjes van brenda wacht op jullie reactie's af.