weet even niet

A

Anoniem

Guest
halo ben jolanda heb in noveber mijn meisje kyara verlooren bij 41 weeken zwangerschap nu weer bezig om zwanger te worden had niks gezegt ja een beetje weet mijn moeder het kom ik gisteren bij me zus zegt mijn moeder en nicje jolanda jij bent zwanger ik geloof het niet zo heb wel heel veel hoofdpijn had ik bij kyara ook en alemaal rode vlekjes in me handen soms met vlaagen miselijk en beetje last van me rug maar mijn lichaam kan me nartuurlijk oook voor de gek houden donderdag me nod ben benieuwt hoooop zo maar ga er niet van uit liefs jolanda

hoi jolanda,

wat erg vor je zeg!! je kleine meid verloren pfffffffffff das niet niks....ik hoop dat je zwanger blijkt te zijn van je 2de en dat alles goed verloopt!!

heel veel succes en sterkte toi toi toi!!!

knuffel sweety76

Sjonge Jolanda, wat moet dat moeilijk zijn om je meisje te verliezen!!! En nu misschien weer zwanger... Het wachten duurt lang hè, voor je kunt gaan testen. We weten er alles van. Ik duim voor je hoor meid! En ik hoop dat je het verlies van je kindje een plekje kunt geven, want het is nog niet zo heel lang geleden en ik denk, als ik je stukje zo lees, dat je er nog erg verdrietig over bent. Ik wens je heel veel sterkte!!! Hou je ons op de hoogte hoe het verder met je gaat?
Groetjes en liefs,
Tess

lieve tes ik ben een week te vroeg ong geworden baaalen he maar ik ben normaal altyd op tyd mischien een verkeerde bevrugting zegen ze ik weet het niet ja zeeker heb ik nog verdriet van kyara maar ben inmidels 36 en we wilen toch graag een kindje dus mijn doktor zei ga het maar probeeren nu mag het om dat ik een keizersnee heb gehad moest ik een half jaar wachten maar kyara zal ik nartuurlijk nooit vergeeten maar hoopen dat ik gauw zwanger ben liefs jolanda

Hai meid,
Natuurlijk vergeet je Kyara nooit! (Wat een mooie naam trouwens...)
Het is jammer dat je nu toch weer ongi geworden bent. Maar kop op hè, het gaat vast lukken! Moed houden hoor!
Knuffel,
Tess

ja zeeker tes doe ik oook maar vind het aleen raar dat ik bijna een week te vroeg ben maar op naar de volgde ronde he groetjes jolanda

Terug
Bovenaan