Weet het allemaal niet meer.......

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, ben op het moment zo onzeker!
Ik ben nu ongeveer 2 dagen overtijd, een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil en mijn cyclus varieerde in die maanden tussen de 26 en 27 dagen.

Deze maand hebben we wel op het goede moment geklust, maar ik voel me helemaal niet anders, terwijl ik dat in de andere maanden wel dacht te voelen. Mijn temp. is tot op vandaag hoog. Met trillende handen hebben mijn man en ik vanmorgen een test gedaan, helaas negatief!

Ik word er zo onzeker van, het kan toch niet zo zijn dat ik twee dagen overtijd ben en de test negatief is als je toch zwanger bent, ik hoop het zo!

Kan echt aan niets anders meer denken, uit zelfbescherming probeer ik me steeds rustig te houden, maar dan denk ik weer, er is toch een kleine kans, misschien is het wel zo.......

Ben blij het even van me af te kunnen schrijven,
Liefs,

Linny

Ha linny

Het kan zeker hoor dat je 2 dagen overtijd bent en de test negatief is!!!
Het hormoon wat word gemaakt als je zwanger bent kan zo laag zijn dat de test er nog niet op reageerd!!!
Toen wij ook over tijd waren kregen we het advies vd huisarts na 4 dagen nogmaals te testen het hormoon verdubbelt zich vrij snel!!!

Helaas waren wij niet zwanger kwam waarschijnlijk door erg lange cyclus(nu achteraf blijkt mijn lichaam een soort van in de war te zijn ik word zeg maar gereset!!! Lees NAAR HUISARTS GEWEEST EN WIJZER GEWORDEN ook maar eens)
Maar omdat jij toch een vrij regelmatige cyclus hebt is die kans toch wel groot!!!

Nou meid ik duim voor jullie en hoop het aller beste!!!
Moppie

hoi linny

misschien heb je nog te vroeg getest jo!! hcg is misschien nog te weinig.
Anders test je eind van de week nog een keertje!!

zal voor je duimen!! wel raar dat je temp hoog blijft!!

we blijven hopen!!!

liefs marjan

hoi, ik ben ook zoooo zenuwachtig.
ik ben heel regelmatig, gewoon 28 dagen, niets speciaals. Vorige maand opeens 30 dagen, en nu ben ik ook op dag 30.
Ik voel helemaal niets, alleen af en toe een steek in mijn baarmoeder, terwijl ik elke maand van alles voelde.Zelfs mijn borsten voel ik nu niet.
Het is nu weer 9 maanden na mijn 2de miskraam in augustus, dus ik hoop het zo.
Inmiddels ben ik in totaal 2 jaar bezig, dus ik hoop dat het deze keer echt goed raak is.
Mijn ei had ik op moederdag, dus dat zou wel een heel leuk kadootje zijn, made in Italy ook nog, want we waren daar.
Ik heb nog niet getest, want ik ben vandaag 'pas' 1 dag overtijd, als ik een gemiddelde neem van 29 dagen, maar omdat vorige maand zo raar was houd ik dat maar aan.
Ik ben wel erg vergeetachtig, duizelig en een beetje moe, maar dat komt meer omdat ik van de zenuwen vannacht bijna niet heb geslapen, hihi.
Ik ben bang voor een negatieve test, daarom wacht ik nog effe.

Mijn vriendin had ook eerst negatief getset, en na 5 dagen pas herhaald, omdat het maar wegbleef, en ja hoor, een vette plus, dus wie weet. We houden hoop.

Gr.
Adren

Ha Moppie, Marjan en Adrenalientje!

Wat lief dat jullie alledrie zo snel reageerden, op dit soort momenten is het forum echt een uitkomst!

Sorry Moppie dat ik niet zovaak reageer op de verhalen van anderen, ik vind het soms erg moeilijk en probeer niet te lang op het forum te zijn, het klinkt misschien raar maar ik leef wel erg met iedereen mee die bepaalde dingen meemaakt. Ik hoop erg voor je dat je cyclus weer regelmatig wordt en dat je snel zwanger bent.

Adrenalientje, wat een erg verhaal wat ik van jou lees, jullie zijn al twee jaar bezig om een kindje te krijgen en je hebt al twee miskramen gehad! Wat erg! Lijkt me echt vreselijk, heb er geen woorden voor.... Ik hoop van harte dat het voor jullie nu raak is en dat alles goed mag gaan.

En Marjan, als ik je niet meer spreek via het forum wens ik je een hele fijne vakantie toe en dat je maar met goed nieuws terug mag komen!!!!

Ik begin nu trouwens wel wat te voelen in m'n buik, misschien dat de ongi dan toch nog komt. Hoop echt van niet, ik zou het me trouwens niet eens voor kunnen stellen hoe het is om zwanger te zijn. Komt waarschijnlijk doordat het de eerste is. Het lijkt me echt geweldig!

Liefs,
Linny

Terug
Bovenaan