Hee meiden,
Ik moet even me hart luchten..
Ik weet het effe echt niet meer, ben bijna 21 jaar en 28 weken.
Gister kreeg ik te horen gekregen van de voogd van me zusje dat ik verplicht ben om naar een tienermoederhuis tegaan en zo snel mogelijk uit huis te gaan, anders me zusje uit huis word geplaatst.
Met andere woorden pak je spullen maar je in en zoek het maar uit.
Op dit moment weet ik niet hoe nu verder, alles staat hier in me kamer al op, en de kans dat ik de vader van het kindje niet vaak meer kan zien is groot, hij is namelijk Bulgaarse en heeft nog geen verblijfsdocument. Dus dat zou betekenen dat ie terug moet naar Bulgarije. En dan breekt me hart echt als dat zou moeten, want hij is zo belangrijk voor me, door alle steun, en liefde die hij me geeft.
Enige wat ik nu zo graag zou willen is een gezinnetje en huisje.
En dat Tienermoederhuis zou me op weg kunnen helpen hiermee, maar op dit moment zie ik alles negatief er van in.
Heb de hele nacht niet kunnen slapen, en weet echt niet wat ik moet doen..
Dankje dat ik me hart kon luchten
Meisje1990
Ik moet even me hart luchten..
Ik weet het effe echt niet meer, ben bijna 21 jaar en 28 weken.
Gister kreeg ik te horen gekregen van de voogd van me zusje dat ik verplicht ben om naar een tienermoederhuis tegaan en zo snel mogelijk uit huis te gaan, anders me zusje uit huis word geplaatst.
Met andere woorden pak je spullen maar je in en zoek het maar uit.
Op dit moment weet ik niet hoe nu verder, alles staat hier in me kamer al op, en de kans dat ik de vader van het kindje niet vaak meer kan zien is groot, hij is namelijk Bulgaarse en heeft nog geen verblijfsdocument. Dus dat zou betekenen dat ie terug moet naar Bulgarije. En dan breekt me hart echt als dat zou moeten, want hij is zo belangrijk voor me, door alle steun, en liefde die hij me geeft.
Enige wat ik nu zo graag zou willen is een gezinnetje en huisje.
En dat Tienermoederhuis zou me op weg kunnen helpen hiermee, maar op dit moment zie ik alles negatief er van in.
Heb de hele nacht niet kunnen slapen, en weet echt niet wat ik moet doen..
Dankje dat ik me hart kon luchten
Meisje1990