Weet het even nier meer.....

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb 30 augustus een misraam gehad.
20 september heb ik weer een eisprong gehad ( dit weer ik dmv ovulatietesten en een echo ). Hier hebben we dus ook weer goed ons best gedaan....
Nu had ik 5 dagen na mijn eisprong 2 dagen licht helderrood bloedverlies....daarna nog een half dagje bruin slijmverlies....sorry voor de details...
Nu 15 dagen na mijn eisprong nog geen positieve zwangerschapstest....terwijl ik meestal een luteale fase heb van 11 dagen.....
Heb wel allerlei klachten zoals: vreemde krampjes in mijn buik, soort ongikrampjes, adertjes op mijn borsten zijn duidelijk zichtbaar en ben soms beetje misselijk....
Zou het kunnen zijn dat het toch een menstruatie was, 5 dagen na mijn eisprong....?
Of moet ik gewoon afwachten met testen??
Testen zijn echt negatief....kan dit in 1 dag veranderen??
Sorry voor mijn vele vragen maar ik vind het echt een mysterie...
Bedankt voor jullie antwoorden...

Liefs Nurse

Hoi Nurse

Ik zou gewoon nog even wachten en misschien over een weekje nog eens een test doen.
Bij sommige mensen blijft de test vrij lang negatief en uiteindelijk blijken ze toch zwanger en sommigen hopen zo op een zwangerschap dat ze onbewust hun menstruatie tegen houden.

Groetjes

Hey Liekeluuk,

Nou, mijn menstruatie ophouden doe ik niet hoor...
Mocht ik niet zwanger zijn, dan laat die menstruatie maar komen!!
Des te sneller zitten we weer in een volgende ronde...
Bij mijn zoontje testte ik 2 dagen voor NOD positief dus ik snap het nu niet zo goed...
Maar goed, inderdaad gewoon afwachten...

Groetjes

hoi,

Ik had na 7 dagen 2 dagen licht bloedverlies en dat bleek later de innesteling te zijn (ik dacht een vervroegd ongi..dus toen ik daar achter kwam was ik al 2 maanden zwanger!). En sommige vrouwen testen iets later een positieve test ivm hoogte hcg. Zal nog 2 of 3 dagen wachten en dan weer testen!!

Succes en ik duim voor je!

gr
Marielle

Hey Marielle,

Wat lief van je dat je voor me duimt...
Tja....ik vind het erg vaag allemaal...
Ik geloof ook dat het een innestelingsbloeding heb gehad....had namelijk helemaal geen buikpijn of iets dergelijks....en dat heb ik meestal wel bij een menstruatie....en dat duurt dan meestal wel een dag of 4....
Dit was echt heel weinig bloedverlies...
Nu, heb ik al een paar dagen echte krampjes in mijn buik....alsof er iets gaande is...
Ook mijn borsten zijn aan het veranderen....
Ik ga donderdag weer testen....zit dan op dag 18 na mijn eisprong.....
Als het dan nog steeds negatief is ga ik naar de huisarts voor een bloedtest....

Liefs Nurse

Ik verlies nu ook al ruim een week oud bloed en het leek mij geen ongi, was zo weinig.
Heb net maar getest, maar helaas :-(
Dan maar druk aan de klus!

Ik heb ook getempt. Bij mij werd de temp 24 uur na de eisprong hoger (zo'n halve graad) en bleef dan 11 dagen hoog. De 12de dag zakte hij en de 13de dag werd ik dan ongesteld.
Toen ik dus de 11de, 12de en 13de dag voorbij zag gaan met een nog steeds hoge temp widt ik dus genoeg ;-) een test bewees het, ik was zwanger! (na 20 maanden).

Nog even geduld dus maar, tempen is echt heel erg betrouwbaar!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan