weet het even niet meer...! wie wil mij helpen alsjeblieft!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik had denk ik mijn NOD vorige week donderdag had en heb vrijdags een test gedaan maar die was negatief. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet echt mijn NOD. Ik heb namelijk de vorige maand Provera gehad dat zijn pilletjes die de ongi op wekken omdat ik al een paar maanden (5)  niet ongi ben  geweest. Normaal word je na die pilletjes na een dag of 3 ongi maar bij mij was dat pas op dag 9. Vanaf die dag ben ik dan ook gaan tellen. Zit nu op dag 34 en nog geen ongi te bekennen. Had maandag ochtend wel heel erg last van mijn buik moest echt krom liggen en naar 1,5 uur ging het beter en heb er tot op heden geen last van. weet nu echt niet wat ik moet doen of denken.

En de druppel was wel dat ik nu ook nog een bacterielle infectie heb en daar pillen voor gekregen heb. Een kuur van drie dagen. (het lijken wel kleine eieren hihihi) Gelukkig kon dat samen gaan met het zwanger worden. Gelijk   maar even na gevraagd. Ik heb dit wel vaker ben daar zeer gevoelig voor.

Maar goed nu weet ik niet echt wat ik moet doen. Zal ik nog een test doen of is dit zinloos.........!
Wie kan mij wat advies geven of raad..!

Liefs Hoopvol

p.s Ik ben al bij de gyn geweest en heb een paar onderzoeken gehad en ik had geen PCO en wel een eisprong en van binnen zag alles er normaal uit. Mijn bloed waardes waren goed...............!

tgoh ik weet niet echt wat je moet doen.
Mss een paar dagen wachten en nog eens testen?
Stel dat je dan zwanger bent is je hcg mss al hoger dat de test reageerd.
Ik hoop dat je toch zwanger bent,maar zoals je zegt heb je wel een eisprong en is alles normaal dus dan is er ook de kans dat je zwanger bent he,dus ik denk mss nog even afwachten en nog is een testje wagen?
liefs orchi

hai hoopvol,

ik heb al eerder eens gelezen hoe het jou vergaat! ik heb een soortgelijk iets...
ben sinds augustus bezig, werd nog twee keer ongie, maar daarna niets meer..
toen op advies van HA twee pilstrips gebruikt om het weer op gang te krijgen (is eigenlijk hetzelfde als provera heb ik me laten vertellen), nu zit ik alweer op 33 dagen en weer geen ongie en ook niet zwanger...

ik ben nog niet verder dan de HA geweest, ik wacht het nog even af en als het te lang duurt..

ondertussen vind ik het ook steeds moeilijker worden elke keer die teleurstelling!!

als ik jou was zou ik toch weer teruggaan naar de HA...

veel succes

hai hoopvol,

ik ben gelukkig inmiddels ongie, hoe blij kun je zijn met ongie haha!!
waarom ga je gewoon niet terug naar de HA, hij is de enige die jou kan helpen...
Het scheelt ook een hoop testen en teleurstellingen....

Je moet er ook rekening mee houden dat je cyclus wat langer kan duren...ik ken zelf voorbeelden van bijvoorbeeld 46 dagen..

groetjes

Hoi Hoopvol,
Ik weet niet hoe dat in jouw situatie is, ik ken provera ed niet. Maar een lange of onregelmatige cyclus hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger kunt worden. Ik ben bijzonder onregelmatig; meestal tussen de 4 en 6 weken, met uitschieters van 3 en 8 weken. Ik was van de eerste 2 kinderen vlot zwanger.
Sterkte en hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Terug
Bovenaan