Weet het even niet meer, wordt gek van mijn kind!

Oh meiden, ik weet het echt even niet meer! Jente (bijna 7 maanden) doet niet anders dan zeuren, mopperen, huilen en gillen.

Hij is al bijna 6 weken verkouden, heeft 3 weken geleden één dag   flinke koorts gehad maar dat  was daarna weer over. Ben 2 weken geleden bij de dokter geweest, alles zag er goed uit (oren, keel, etc.). De arts wilde wel een kuurtje geven maar ik had zelf ook zoiets van wacht nog maar even.
Sinds 2 weken hoest hij er ook bij, vooral 's nachts! Maandag 2x gespuugd, dinsdag heel de dag flink koorts (39.5) , heel de dag en dinsdagnacht  op schoot geslapen.
Weer bij de dokter geweest (andere dokter dit keer) maar alles zag er weer prima uit.

De laatste dagen is dus gewoon niks goed, normaal lacht hij om alles, nu om niks.
Overstrekt zich en wordt boos. Aan en uit kleden is een drama, als ik maar aan zijn arm kom gaat hij door het lint.
Daarbij komt dat hij nu al bijna een week ongeveer 3 poep luiers op een dag heeft. Niet extreem dun, maar elke luier zit tot in zijn nek dus weer kleren uit en nieuwe aan.
Zie en voel nog geen tandjes, niks rood of opgezwollen tandvlees!
Slapen doet hij overdag regelmatig een uurtje ofzo, is dan wakker maar soms na 45 minuten alweer moe.

Ik weet ook niet meer hoe of wat, stelt hij zich aan, trekt hij toch aandacht, is hij echt ziek.

Hebben jullie kids hier ook last van?

Groetjes een verdrietige Fennie

Nou, ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Je wilt graag weten wat er aan de hand is, maar volgens de huisartsen is er niks aan de hand. Het lijkt me toch niet dat je kindje zich aanstelt: dat houd je toch niet zo lang vol als baby zijnde? En bovendien, 3 poepluiers per dag dat doet hij niet expres! Misschien is het een groeispurt? Ik weet het niet, ik heb er ook geen ervaring mee, dus je hebt weinig aan mij.
Ik wens je wel veel succes en bedenk dat (wat het ook is) deze fase weer overgaat!

Groetjes,
Daisy

Klinkt niet alsof hij zich aansteld. Anders zou hij toch niet spugen lijkt mij. Kan het misschien met de voeding te maken hebben? Ik hoop dat jullie er snel achter komen wat het is. Sterkte.

Hey Fennie,

Kan me goed voorstellen dat je er wanhopig van wordt. Eerst zo'n lief kind en nou een klein draakje.

Misschien is het een ideetje om es naar een osteopaat te gaan. Ik heb daar al zoveel goede verhalen over gehoord. Wie weet zit je moppie gewoon (nouja gewoon) helemaal niet lekker in z'n velletje en heeft het wel degelijk een lichamelijke oorzaak maar kan de normale dokter dat niet vinden.

Succes meis!

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan