Weet het even niet meer

A

Anoniem

Guest
hallo dames, heb even een vraagje waar ik mee loopt op dit moment. ik ben 7 september ongesteld geweest en moet weer is niet tehopen op 11 oktober ongesteld worden. maar nu vanaf gisteren 5 oktober toen ik uit bed kwam en ging naar de w.c toe en toen zag ik dat er op het w.c papiertje wat bloed op zag. had ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden. maar vanaf nu vandaag 6 oktober is het weer weg wel dat ik nog af en toe wat ongesteldheid voeld rommelen maar voor de rest niks meer. ik heb ook zo'n trekkerig gevoel bij me eierstokken en last van me banden onder me buik en wat van mijn borsten ook dat mijn onderbuik een brandent gevoel hebt. en al een paar dagen dat ik het heel erg warm krijgt. kan het zijn dat ik een innesteling hebt gehad en dat ik toch volgende week mijn ongesteldheid weg blijft en dat ik hoop dat ik stilletjes weer zwanger bent.wie wil mijn alsjeblieft helpen hiermee want ik blijf er maar over na denken en komt er zelf niet meer uit. alvast hartstikken bedankt voor jullie reactie's.

allemaal de groetjes van Brenda (36)

Lieve Brenda,

Het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn. Ik denk dat je gewoon even moet wachten tot je NOD en dan testen als je nog niet ongi bent. Moet je mij horen, even wachten !!! Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk niet dat het zin heeft om al eerder te gaan testen. Ik denk dat het onnodig testen verprutsen is. Hopelijk kun je geduldig zijn en ons volgende week vertellen dat je zwanger bent !!!! Heel veel succes !!!!!!!

Veel liefs Biaggi

He Brenda,

Daar kan ik niets anders zinnigs aan toevoegen, buiten het feit dat je iets vermoedt en dat dat wachten en dat onzeker zijn om de muren van op te lopen is, en dat je liefst een grote groene bol op je buik zou zien vanaf de bevruchting, dat zou natuurlijk het leukste zijn... Helaas pindakaas...

Ik denk aan je hoor!!!
Veel wacht- succes...

Liefs,
Erika

Hoi Brenda,

Erg toevallig, maar waar.. 11 oktober is mijn NOD en vanaf 5 oktober heb ik dus ook een beetje bloed op het wc papiertje. Alleen is het bij mij nog niet weg. Het wordt niet meer en niet minder. Ook heb ik gevoelige borsten en een trekkerig en ongi gevoel in mijn buik. Vaak denk ik dat ik wel ongi zal worden, maar hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben!! Afwachten maar...

Veel succes en ik zal voor je duimen!!

Liefs Anna

dames hartstikken bedankt voor jullie reactie's en jullie horen op zeker volgende week meer van mijn. ik zal ook heel hard duimen voor jullie allemaal.
groetjes van brenda (36)

Terug
Bovenaan