weet het even niet meer

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik weet het even niet meer. Ik voel me heel raar. Ik ben iemand die heel sterk op het gevoel leeft, en daarin ook vaak gelijk krijg.
En nu heb ik sinds het weekend al het gevoel dat ik zwanger ben. Terwijl mijn nod pas volgende week of de week erop komt. Mijn cyclus loopt volgens mij raar. Wij zijn namelijk nu nog maar in de 1e maand na het verwijderen van mijn spiraal. Die had ik op het einde van mijn menstruatie laten verwijderen, waarna ik een paar dagen later opnieuw zwaar ongesteld werd. Dat was na een paar dagen over. De week erop had ik mijn eisprong (overduidelijk, dat voel ik heel goed) en nu sinds dit weekend, emotioneel, af en toe misselijk, af en toe scheuten in mijn borsten. Ruik sterk, terwijl ik een beetje een verstopte neus heb, en slijmerige afscheiding. Maar ik vind het heel eng om eraan te denken. Het is wel hetzelfde gevoel als ik had toen ik van mijn dochtertje zwanger raakte (dat voelde ik ook al ruim voor mijn toen nod), maar ik heb ook al daarvoor een miskraam meegemaakt, waarbij het kindje al 5 weken dood was voordat de miskraam begon, dus ik weet hoe je lichaam je kan bedriegen. En nu wil ik eigenlijk 2 weken wachten met een test en het uit mijn hoofd zetten, maar jullie begrijpen vast wel dat dat vies tegen valt. Ik weet het gewoon even niet meer. AAAAAHHH!!! Die onzekerheid vind ik zo erg.

Sorry voor het hele verhaal, maar ik moest het even kwijt.

groetjes,
Kirsten

Hoi kirsten

Het zou best kunnen dat je zwanger bent. Ik vind het wel goed van je, dat jij nog niet gestest heb.
Hoe lang hou je dit vol??
hahaha

Had   bij de eerste zwangerschap ook voo jouw Nod getest of erna??

Wat voor afscheiding heb jij precies, is het slijmerige afscheiding(net cervixslijm, waarmee je draden kan trekken)
Ik heb zelf ook last van afscheiding, Het is al 4 weken lang net als cervixslijm, nu gelukkig gestopt, maar wel veel afscheing, ietjes slijmerig, maar niet als cevixslijm.

Heeft dit te maken met het hormoon progesteron, die zich voorbereid op de innesteling??

Weet jij iets hiervan

Trouwens, hoe oud is jouw kind

groeten nathalie

Hey Kirsten,
Dus jij voelt je ook zo, nou ik ook precies hetzelfde als jij, misselijk vooral zodra ik wat ruik, maagzuur, emotioneel echt vreselijk die onzekerheid.
Mijn NOD is pas 6 mei, maar ik kan haast niet wachten met testen ben zelfs in staat dat nu al te doen, maar ik weet niet of dat slim is.

Ik hoop echt voor ons dat we zwanger zijn!!!!!!!!

Groetjes

Hoi,

Fijn die snelle reacties. Eigenlijk ben ik hard aan het werk, het is razend druk, maar goed dit is ook belangrijk.

Mijn dochtertje is 18 maanden, dus een mooie leeftijd voor een 2e op komst vind ik.

Het slijm is niet dat draderige, dus geen cervixslijm. (maar weet eigenlijk daar heel weinig vanaf).

Bij mijn dochtertje heb ik de test pas gedaan na mijn nod, maar dat was al snel na de miskraam, dus toen was het makkelijker voor mij om mijn gevoel te negeren, vertrouwde er toen niet op. Dat vertrouwen is nu terug, en veel sterker. Omdat ik bij mijn dochtertje als vanaf het begin wist dat het een meisje was. En ik inmiddels bij vrouwen in mijn omgeving ook al heel vroeg kon zien dat ze zwanger waren, is iets vaags bij mij. Dus daarom ben ik nu nog onzekerder. Laat mijn gevoel me weer in de steek, of is het waar. En omdat ik 2 keer ongesteld ben geweest deze maand, weet ik dus ook niet goed wat ik aan moet houden, aankomend weekend of een week later. Moeilijk allemaal. Ik probeer gewoon zo lang mogelijk vol te houden om geen test te doen. Als het allemaal klopt, is het nu natuurlijk ook zo pril, dat het met gemak alsnog in een ongi kan eindigen.

Ik sta er ook dubbel in, ik wil heel graag zwanger worden, en weer een 2e kindje in mijn armen hebben, en in mijn buik voelen. Aan de andere kant wordt het (zeer waarschijnlijk) de laatste keer, dus als het dan iets langer duurt vindt ik ook niet erg. Kan ik ook even door het leven zonder anticonceptie. De vorige 2 zwangerschappen (mijn dochtertje en de miskraam) waren beiden namelijk ook heel snel.

Maar zo langzamerhand begin ik eraan te wennen, en zou ik er toch echt heel erg van balen als het niet zo is.

Weer een heel verhaal, ik vind het ook erg vervelend die onzekerheid en ga nu heel erg hopen dat ik gelijk heb.

groetjes,
Kirsten

Even over dat 2 keer ongi deze maand. Toen mijn spiraal verwijderd is werd ik ook na 2 dagen ongi. Heb het inmiddels al van meer mensen gehoord waarbij het spiraal verwijderd was. Ga ervan uit dat je een Mirena had. Wat heerlijk dat je zo op je lijf durft te vertrouwen! Ik heb er weer een beetje moeite mee. Mijn eerste zwangerschap liep uit in een miskraam, niet onverwacht ik had bloed verloren. De tweede keer wist ik het zeker, en heb 3 dagen te vroeg getest. Zwanger, en dit keer ging het goed. Dit jaar weer zwanger, alle symptomen en voelde me geweldig zwanger. Weer een miskraam, dit keer geen tekenen. Gewoon een levenloos vruchtje. Dus je begrijpt dat ik inmiddels het vertrouwe behoorlijk kwijt ben. Wel weet ik zeker dat het nog een keer voor ons weggelegt is. Hoe? Geen idee. Ik weet het gewoon. Daarom zijn we vol goede moed weer aan het klussen geslagen, met een maansteen om! En het gaat echt nog een keer lukken.
Ik hoop voor jou dat je gevoel goed is! Zou helemaal geweldig zijn! Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

Hoi,

Nou..je moet niet sorry zeggen als je je gevoelens wilt delen..het is zo herkenbaar.
Waarom ga je gewoon niet naar de winkel..koop je 2 testen 1 voor nu en 1 voor over twee weken..alles beter dan met die onzekerheid de dag door te moeten.
Ik had voor de zwangerschap van mijn dochtertje (nu bijna 4) ook een miskraam..was ik net blij..ging het hele verhaal niet door.Ik moet morgen ongi worden maar ik voel mijn buik nu al..en terwijl ik pas sinds 1 maand gestopt ben met de pil baal ik toch stiekem..van die negatieve dingen denk ik dan zoals: waarom gaat het nou nooit van zelf bij mij als een soort verrassing.. een december kindje had mij echt zooooo gaaf geleken..maar oke..niet te snel treuren..je weet maar mooit en ik weet dat ik eigenlijk niet moet klagen..ik heb twee bloed mooie kindjes.. Nou ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan bij je..
groetjes Issabel

Terug
Bovenaan