weet het even niet meer

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik weet even niet meer wat ik moet denken hoor
vorige week zondag/maandag had ik al ongesteld moeten worden maar ben
het nog steeds niet.
de laatste cyclus was ik ook 7 dagen later ,maar rond de 4e dag na mijn nod had ik al een beetje bruinige slijm met afvegen sorry voor de details
en nou nog helemaal niks
wel doen mijn borsten af en toe ontzettend pijn en lijkt het of ze lood wegen zon gevoel
ik moet ook steeds vaker plassen,maar heb soms ook een kramperig gevoel in mijn buik en rug maar trekt daarna ook weer heel snel weg.
ik durf nog geen test te doen bang dat ie negatief is ,had vorige maand ook al negatief getest
hou me steeds maar voor dat als ik dinsdagochtend nog niet ongi ben dan maar er een te halen en te doen,heb dan wel lang genoeg gewacht
het is dus maar afwachten
ik hou jullie op de hoogte
groetjes
quincy

hoi,

Ik weet hoe je je voelt ik moest ook vorige week al worden. Maar ben ook  nog steeds niet !!!
heb 2 x getest 2x negatief maar bij de laatste een heeeeeel licht streepje moest wel heel goed kijken.
Maar durf eigenlijk niet weer te testen.
Normaal gesproken als mijn vriend en ik vrijen net voor mijn nod dag ben ik zo onegsteld lijkt net dat je de boel opwekt. (sorry voor details).
maar Ik denk dat ik morgen misschien wel een clearblue test ga halen om toch nog een keer te proberen e als die weer negatief is ga ik eind van deze week naar de dokter voor de zekerheid.

xxxx
laat je het weten hoe het is afgelopen

hoi kapster

bedankt voor je snelle reactie
wat vervelend dat je eigenlijk nog niet zoveel weet.morgen gewoon weer testen
wanneer had je ongesteld moeten worden.
ik vorige week zondag of maandag
meestal heb ik ook al een beetje bruinachtige slijmverlies of andere klachtjes als ik ongesteld moet worden,maar nu nog helemaal niks
durf nog geen test te doen maar als ik mezelf kan bedwingen ga ik hem dinsdag doen
dus het is nog even afwachten
heb je verder wel klachtjes wat op een zwangerschap kan lijken of verder nergens last van
nou heel veel succes morgen en ik hoor graag wat je uitslag is
ik duim voor je
groetjes quincy

Terug
Bovenaan