weet het even niet meer.

A

Anoniem

Guest
hallo,
ben even helemaal de weg kwijt. bijna 38w zwanger en werk nog steeds 7 dagen in de week. noodgedwongen moeten wij met onze zaak verhuizen. voor de 23ste oktober
dat zijn dus 12 paarden en dan nog eens alle spullen. nieuwe locatie opknappen en ondertussen toch door gaan ook met de paardrijlessen geven. doe dit samen met een vriendin die dus ook heel veel voor haar kiezen heeft omdat ze mij wilt sparen.
heel lief natuurlijk. maar toch doe ik veel te veel, ben doodsmoe til nog vaak zware dingen. en het is echt slopend op t moment. mijn partner heeft het zelf heel druk met zijn eigen zaak. en geen verstand van paarden en zijn intresse liggen heel ergens anders. hij heeft zijn zaak weer 15km verder. en vaker dagen van huis af ook snachts. heb ook nog 4 andere kinderen dus het wordt er allemaal niet zo makkelijk op. sta er eigenlijk beetje aleen voor, omdat man lief ook even geen tyd heeft. nou heb ik wel een geweldige vriendin zij kookt iedere dag voor ons. stiekum hoop ik dat ik nu vandaag nog beval.kijk er naar uit om even een paar dagen in bed te gaan liggen. smiddags rusten zit er nooit in uitslapen niet; en niet gaan werken ook niet de paarden moeten eten en de kids ook. daar bij is mijn huis afgebrand op de dag dat ik uitgeteld ben; heb vanacht de hele nacht aan de brand gedacht. is eigenlijk voor t eerst dit jaar heb die brand nooit kunnen verwerken omdat ik het toen zo druk had. sorry voor mijn geklaag maar moet het even kwijt. ben niet zo een prater om het er met mijn partner over te hebben .

liefs moontje 37.5 zwanger

hoi hoi
jeetje meid wat een verhaal.
kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal een beetje teveel wordt.
maar nu nog werken is niet goed jo,je moet echt een beetje aan jezelf gaan denken hoor.
ze moeten zich ook redden als jij bevallen bent,dus kunnen ze nu ook wel even zonder je.
ik heb zelf 5 kids du ik weet hoeveel energie die vragen en dan werk jij er ook nog bij.
petje af hoor.
je moet echt proberen s,middags even te rusten hoe moeilijk dat ook is.
weet dat ik lekker heb lullen want doe het zelf ook niet,daar zijn wij de vrouwen niet voor.
maar af en toe even kunnen toegeven aan je vermoeidheid is toch wel lekker he.
wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat je snel bevalt en dan je welverdienden rust krijgt.
liefs sil

Das een pittig verhaal meid! Maar eh let wel goed om je zelf hoor. Het is niet niks wat je allemaal schrijft. Denk goed om je lichaam en vraag er niet te veel van.
Sterkte met alles en lucht hier ja hart maar lekker hoor.   Al is het denk ik ook niet verkeert om je te luchten bij je vriend...

Monique

he meiden
bedankt voor jullie reactie,
ja silly dan weetje hoe zwaar het is, valt niet echt mee maar doe het wel met plezier.
ja nicky praten met mijn vriend kon dat maar, hij is nu al twee weken niet meer thuis geweest. aan de foon is die kort af omdat hij zelf erg deprie is op het moment;
als die niet voor zijn werk niet hier is blijft die weg omdat hij deprie is of ziek is.
zeg ik hem per gsm wat erover dan hangt meneer op en vertikt het om dan op te
nemen dagen aan een stuk. want dan zeur ik terwijl hij deprie is; ben zelf helemaal geen deprie persoon lach altyd en heb veel lol ondanks alle moeilijke kanten. voel me momenteel erg eenzaam. maar heb een schat van een vriendin die er altyd voor me is. en jullie op t forum dan. net na vk geweest ze vond de kleine wat stil en dat vind ik zelf ook. moet nu de bewegingen tellen moeten er tien zijn voor 17.00 uur vanavond. anders wilt ze even een ctg laten maken. maar ben ook erg druk natuurlijk zou ook wel een reden zijn dat ik haar niet altyd voel. ze is wel goed gegroeid en lag nu in het bekken aleen nog niet vast. schatten haar op drie kilo, andere waren ook ongeveer zo zwaar. en hebben de afspraak gemaakt als ze er met 40W niet is gaan ze strippen;   maar dat heeft bij de jongste nooit aangeslagen dus hoop nergens op

bedankt voor jullie luisterend oor

liefs moontje morgen 38 w

Terug
Bovenaan