Weet het even niet meer!!

Hallo mama's

Ik weet het even niet meer hoor!

Mijn zoontje slaapt overdag bijna niet meer hooguit 2uurtjes en is dan wakker tot 20-21uur!   En dan vanaf 23.30 ongeveer wakker wil dan weer aan de borst, eerst kreeg hij een papfles en dat ging goed maar hij weigert nog steeds de fles(zie topic mijn zoontje weigert de fles) en is dan weer de hele nacht om de uur of anderhalfuur wakker en wil dan aan de borst. Ik ben de volgende dag gesloopt! En even een slaapje doen gaat niet heb ook nog een peutertje lopen!
Hij is nu 6 maanden en krijgt ook al fruit en groentehapjes.
Zijn 1ste tandje is net door en de 2de op komst.

Ik ben echt uit de ritme en weet het echt even niet meer!
Hoe doen jullie het?
Tips zijn welkom!!

Liefs Nesie

Hoi Nesie,

Wat vervelend voor jullie zeg. Kan me dan ook voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. Zeker als je tussendoor niet even kunt gaan liggen.
Misschien heeft jullie kindje inderdaad erg veel last   van dat tweede tandje. Dentinox of chamodent zouden dan kunnen helpen, maar dat heb je beslist al geprobeerd.
Misschien zou je de twee kids overdag eens even naar oma en opa kunnen brengen, als dit tot de mogelijkheden behoort. Dan heb jij even de kans om een beetje bij te slapen. En soms helpt het ook als ze ergens anders hebben geslapen.
Onze meid heeft een tijd gehad dat ze iedere nacht om half 3 en om half 5 wakker werd. Lig je net weer lekker te slapen moet je weer op, rrrrrr. Toen wij een feestje hadden moest ze bij opa en oma gaan logeren. Daar heeft ze de hele nacht geslapen en daarna bij ons ook weer. Het cirkeltje was dus even doorbroken en   dat was goed.

Ik weet niet of je er iets mee kan.
Wens je in ieder geval veel sterkte.
Liefs Anne

Terug
Bovenaan