weet het even niet meer

hoi dames,

heb even hard jullie hulp nodig.
esmee (15 maanden) gaat sinds dit jaar naar het kdv. vanaf de 2e week had ze al buikgriep na een week was het pas over.
paar dagen goed gegaan en toen weer hoesten met overgeven aan toe. weer naar de dokter (al 4x) en toen een antibioticakuur gekregen.
dat was gelukkig goed aangeslagen.
weer een week goed en toen kreeg ze (nu 2 weken geleden) koorts. ook nu weer naar de ha en hij heeft de longen, oortjes en amandelen na gekeken. alles is goed en we moesten maar even afwachten. wel nog de urine getest,maar daar was niks mee aan de hand. koorts is nu weer over, maar nu is ze hangerig (wilt het liefste de hele dag in bed blijven liggen), geen eetlust en veel drinken. de koorts is gelukkig weer over. nu ga ik morgen weer naar de ha voor een bloedtest, want dit is niet de esmee die we kennen (normaal vrolijk, en eigenlijk altijd lachen). hebben jullie een idee wat het kan zijn
voel me af en toe een overbezorgde moeder
 
Heerst er misschien waterpokken op het kdv?
Verminderde eetlust is daar een van de symptomen van...
Een voordeel; kindjes die het nu allemaal krijgen hebben op de basisschool over het algemeen al een betere weerstand.
Zo probeer ik het ook altijd te relativeren ;o)

Beterschap!

Groetjes Sas

P.S. Misschien mbv VSM proberen haar weerstand een beetje op te bouwen?
Ach als het voorjaar maar eens doorbreekt zijn we ook al weer iets verder!
 
Onze oudste heeft dat gehad toen hij voor het eerst naar het kdv ging met 3 jaar. Heel de winter zijn we met hem aan het sukkelen geweest qua gezondheid. Ook heeft hij toen de ziekte van Pfeiffer gehad. Dus we zijn van oktober tot maart met hem aan het tobben geweest met zijn gezondheid. Ik had bijna een abonnement bij de HA. Het 1 was nog maar net voorbij of het volgende kondigde zich alweer aan. Doordat ze voor het eerst naar een kdv of psz gaan krijgen ze te maken met heel veel rondzwervende bacteriën. Door steeds ziek te zijn bouwen ze weerstand op. Je kunt het eventueel ondersteunen met was homeopatisch spul. Ik gaf hem toen echinaforce van dr. vogel en dat hielp wel wat. Ik denk ook dat ze hier even doorheen moet. Deze winter heeft onze zoon nergens last van. Nog maar 1x ziek geweest. Dus hopelijk is het bij jouw dochter ook een kwestie van weerstand en gaat het nu het wellicht lente gaat worden steeds beter met haar.

Beterschap!

Groetjes Corina
 
hoi dames,

ha belde net (hebben vanmorgen esmee haar bloed laten testen). en alles is goed. wel heeft ze iets minder antistoffen, dus waarschijnlijk is ze iets aan het kwakkelen daardoor. dus gelukkig heeft ze geen suiker, iets aan haar lever oid. een hele opluchting dusl. ze heeft vandaag ook al iets meer gegeten dan normaal
 
Hoi,

Het is inderdaad heel vervelend als kindjes nog de weerstand moeten opbouwen. Wij hebben dit ook gehad met onze dochter. Ze is nu bijna 2 en gaat al vanaf 12 weken naar het kdv. Vorige winter hebben we heel erg met haar gekwakkeld. Maar deze winter gaat het al een stuk beter. Het is inderdaad erg vervelend, maar ze moeten er even doorheen. Als ze straks naar de basisschool gaan zijn ze heel weinig ziek.

Sterkte ermee

Petra
 
Terug
Bovenaan