Weet het gewoon even niet meer....

A

Anoniem

Guest
Sorry, maar ik weet het echt niet meer. Er is geen touw aan mijn cyclus vast te knopen. Al vanaf juli ben ik pilvrij.

13-17dec. Gewoon normaal ongi
06-08jan. Beetje bloed/rose slijm, maar echt geen normale ongi.
27-31jan. Gewoon normaal ongi.

Dus 2 dagen na ongi van dec. ineens een korte, rare, vreemde bloeding en 20 dagen later weer gewoon ongi. Wat is dit voor raars? En sinds die laatste bloeding ben ik nog niet ongi geweest.....

Mijn dokter zei toen ik stopte met de pil dat de cyclus na een half jaar weer regelmatig is. Nou, bij mij dus niet.

Wat moet ik hier nu van denken.....
Iemand ook zoiets meegemaakt?

Groetjes Redian

Hoi!

Heb je al een test gedaan?
Volgens mij heb ik bij andere dames gelezen dat ze wel eens wat rozig slijm hebben tijdens hun ei...

Groeten, Elinesmama

Anderhalve week na t roze slijm heb ik getest. Dacht dat t missch innestelling was. Maar test was negatief en 20 dagen later was ik gewoon ongi. Dus zwanger ben ik niet.

Bedankt dat je met me meedenkt.

Soms denk ik toch maar eens naar de dokter gaan, maar van de andere kant denk ik dan weer... gewoon op z'n gemak het komt heus allemaal wel weer normaal op gang.

Groetjes Redian

Je zou nu ongeveer je NOD hebben?
Sterkte met afwachten....

Groeten, Elinesmama

Volgens de normale (28dagen) zou ik idd nu over m'n nod heen zijn. Maar voorheen had ik altijd langere cyclussen. Vandaar dat ik nu zo in de war raak.  Geduld is een schone zaak......

Terug
Bovenaan