Weet het niet meer..!!! hoge temp met bruine afscheiding.?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Help..!!!! ik temp nu een maand  en heb  tussen morgen 02 en 05 oktober ongeveer mijn NOD.
Mijn berekening wijkt iets af van Babybrabbel.

Temp ging netjes van 36,7 naar 37,2 nu al de gehele week. En dan nu al bruine afscheiding.. Als je ongi wordt dan moet je temp toch zakken..???

Zal even een voorbeeld geven.
8 t/m 13 sept ongi.
14        36.7
15        36.9
16        37.0
17        36.9
18        36.8
19        36.7
20        36.8
21        uitgeslapen geen temp
22        37.0
23        37.0
24        37.1
25        uitgeslapen geen temp
26        idem
27        37.3
28        37.2
29        37.2
30        37.2

Weet iemand hoe dit zit.?  
In vruchtbaarbaarheid.org staat wel véél maar dit kan ik nergens terugvinden.

Ik weet dat je temp zakt bij NOD maar is dat al  direct of geleidelijk aan.  ?

In neem aan dat ik gewoon ongesteld zal worden maar had deze maand nu toch iets meer verwacht daar de temp zo hoog bleef.

Oja, ei ongeveer rond 17e gehad en heb een cyclus van 23 dagen.

Nou meiden,   hopelijk voor ons allemaal héél véél succes.
Diegene die nu met spanning zitten te wachten toi toi toi
En de meiden die horiop aan het klussen zijn  GO  FOR IT....!!!

Liefs
Jeannette34         ronde 6   1e kindje      

Hoi Netje,

Hier weer even een berichtje van mij.
Je bent dus volop aan het temperaturen. Toen ik dat nog deed ging mijn temperatuur óf de dag voor de NOD omlaag of op de dag zelf.
Tsja......... en wat die bruine afscheiding kan betekenen?
Of je wordt inderdaad ongi of het is nog oud bloed. Daar heb ik hier ook eens over gelezen. Je bent pas écht ongi, als de bloeding echt doorzet. Dus je mag nog eventjes hopen.

Nu kan ik even niet meer teruglezen wat je laatste temperatuur was...........  maar hij was toch nog hoog hè?

Mijn NOD is zo rond de 6e. Dus moet nog eventjes geduld hebben....... we zien het wel weer. Ben eigenlijk vrij nuchter geworden. Ik voel ook niks wat anders is dan anders........dus ik kan alleen maar weer afwachten (net zoals iedreen) We hebben deze  ronde ook maar van dag 11 tot 15 geklust. Vond het wel eventjes genoeg hoor............ hahahahahaa!

Nou, ik zal weer voor je duimen. En je ziet het ik kom toch nog zo af en toe op het forum lezen hoe het met iedereen gaat.

Groetjes,

liefs,

SUUS

Hallo,

Ikzelf heb ook 1 maand getempt, toen ging mijn temp 1 dag voor ik ongi werd alweer omlaag, de maand daarna had ik geen zin om te tempen alleen op het einde van de cyclus na een negetieve test (2 dagen voor nod) heb ik getempt om te kijken of mijn temp weer omlaag zou gaan, maar dit gebeurde niet dus 2 dagen na mijn nod weer getest en toen bleek ik dus duidelijk zwanger te zijn.
Verder klachten bij mijn cylcus waarbij ik dus zwanger ben geraakt waren zweten (heel erg zelfs) en zeer pijnlijke tepels, maar voor de rest niet misselijk ofzo.
Inmiddels is dat wel wat andere, echt erg misselijk ben ik niet maar slaap wel zeer slecht 's nachts (kijk maar na het tijdstip dat ik dit schrijf) en overdag ben ik bekaf.

Groetjes Toto
6 weken en 2 dagen zwanger

Terug
Bovenaan