weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

eindelijk na zoveel weken ben ik toch bij de huisarts geweest en heb ik een test gedaan... ik was al vanaf 2 jan niet meer ongesteld geweest.
en ja positief!!!
mijn huisarts denkt dat ik al een week of 10 zwanger ben maar eigenlijk durf ik niet al te blij te zijn.
mijn vriendin heeft een schijnzwangerschap gehad en ik als piekeraar maak me wel zorgen.
alleen had zij   dan wel negatieve testen en toch de syptonen van een zwangerschap.
ik daarentegen heb een positieve test en geen symptonen alleen erg moe, en emotioneel, snel gepikeerd en dat is het.
kan iemand mij advies geven?
misschien zijn er mensen die dit verhaal herkennen?
ik hoop op reacties..

liefs van een liefmeisje

Hoi meis,

ik ken je bezorgdheid. Ik kende ook iemand die schijn zwanger was. Maar kijk, bij jou zijn de uitslagen toch positief? Daarbij komt het zeer zelden voor dat iemand schijn zwanger is. Ik zou mij er niet te druk om maken. En ik merkte in het begin ook niks hoor. Later wel, maar dat is bij iedereen verschillend. Ik ben ook erg prikkelbaar, soms wat moe, maar niet erg. En een maand ongeveer erg misselijk geweest. Mijn  zus bijvoorbeeld, is in al haar 3 zwangerschappen niet misselijk geweest. Alleen prikkelbaar. Dus maak je geen zorgen, als je al 10 weken bent, duurt het niet meer lang of je mag een termijnen echo laten doen!

Succes!

Groetjes Cody

hallo lieve   meid

ik wil je nog even veel succes wensen van de week en maak je vooral
niet te druk oke. De rest heb ik je al gezegd, laat je nog wel iets
weten.

Groetjes leeuwtje

(msn)

Ik denk dat je gewoon zwanger bent

maar maak je nou maar niet te druk

want stress is niet goed voor je

geniet ervan

en anders doe je over een week nog een test

Ik feliciteer je vast

gefeliciteerd

natasja

hoi
ik wil je bij deze feliciteren ,want ik denk dat je niet meer moet denken aan een schijnzwangerschap.bij jou is het anders joh.En die symptomen zijn echt bij iedereen anders!Als je mee doet aan moeders voor moeders doen ze oom nog een test bij je he?En als je straks een echo krijgt dan zie je het bewegen en dan is het allemaal hartstikke echt ,geloof me maar!
je zou ev. eerder kontakt kunne opnemen met de verloskundige en het uitleggen .dat je zo onzeker bent erover en misschien kan je dan wel eerder komen en al een termijn bepalende echo krijgen?
Ik zou het zeker proberen ,en ik voor je eiegen gevoel misschien nog een test doen?

sterkte en echt gefeliciteerd je wordt moeder!

doeidoei

Ach meid,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en dat je het niet wilt geloven en ongerust bent............

Maar GENIET ERVAN!
Je bent gewoon zwanger!!! Het is echt waar! De test bij je huisarts is toch het bewijs.

Anders doe je deze week, voor je eigen gemoedsrust nog een testje............ of het advies om al een verloskundige in te schakelen  lijkt me  ook wel goed/verstandig!

Niet zoveel piekeren.................. genieten,

Sterkte en succes!!!

Suus

Hoi,

Als je testen positief zijn dan  ben je echt zwanger, hoor!

Dus van Harte Gefeliciteerd!!!

met een dikke knuffel!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan