weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
hoi,
ik lees al bijna twee weken mee, en heb zelf ook wel een verhaal wat ik wil delen met jullie.
 ik ongesteld moest worden maar werd dat niet, test gedaan maar die gaf een heel vaag streepje dat we niet echt overtuigd waren dus twee dagen later nog maar een test en weer hetzelfde resultaat, vervolgens maar de dokter gebeld en we mochten urine brengen en hun hebben getest en ja hoor positief heerlijk!!!
 naar de feestdagen had ik ineens last van bruine afscheiding niet veel maar toch tevens had ik twee keer een slijmvlies ( sorry voor de details). verder soms niets en dan weer wat bruin verlies. doter geweest zij dat we het maar moesten afwachten hoeft niets te zijn maar kan ook een miskraam worden je bent net zwanger 6 weken op dat moment)
dus alles kan, wacht maar af zet het door dan moet je gelijk bellen en anders moeten we volgende week maar een echo laten maken. lekker he wachten wat duurt zo'n week lang zeg en moet ik nou blij zijn of niet???
vanaf nieuwjaar nergens geen last meer van geen bruine afscheiding niets, hebben dus gebeld om een afspraak te maken voor een echo, heb tussen door nog wel een test gedaan puur omdat ik het allemaal niet vetrouw en meer weet.
maar ik drink tegenwoordig ongeveer twee liter water per dag en die test heb ik gedaan toen ik net een half liter water op had dus die gaf niets aan ( dat klopt toch als je heel veel drinkt dat je test dan niet goed kan uitpakken??).
vandaag is de dag van de echo ik ben benieuwd?? ik ga maar van het ergste uit al hoop ik het niet.
mocht het een miskraam zijn dan snap ik aleen niet waarom ik geen goede bloeding heb gehad en verder niets gevoeld heb???????
herkennen jullie dit allemaal een beetje?? hoor het graag snap er niets van!!!!!

mama sam

ik snap dat het zenuwslopende dagen voor je (jullie) zijn geweest. ik ga voor je duimen.....
hoop op een leuk bericht.
gr. lautje

Hallo,
Bij mijn eerste had ik ook daar last van en dachten ze dus dat ik ook een miskraam had maar na een echo zagen ze dat het innestelling was dus het kan ook wel meevalen we zijn nu bezig met een 2e en sinds een paar dagen heb ik bultjes op me tepels heb jij dat misschien ook bij de eerste had ik daar geen last van maar succes en hou me op de hoogte groetjes angelique

Hai

volgens mij kan het best innestelingsbloed zijn, dit heb ik namelijk wel vaker gelezen op dit forum. Hoe laat heb je vandaag de echo?   Nog een paar uurtjes en dan heb je waarschijnlijk meer duidelijkheid. Ennuh jij moest een week wachten van de dokter, ik moet tot in april wachten. Ik word namelijk niet ongi en heb neg. getest dus....
Maar goed ook een week duurt natuurlijk lang, ik probeer zelf zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar ja...

ik wil je in ieder geval heel veel succes en sterkte wensen, ik hoop dat je ons op de hoogte houd. Ik ben benieuwd

liefs wies

haai,

ik las dat je helaas geen goed bericht hebt gekregen....wat kloten voor je!

ik denk dat ik je kan helpen, want ik heb namelijk precies getzelfde gehad...
ik had in september een mk gehad, ik had toen bij 5 weken getest en bij 7 weken nog een keer gewoon voor de leuk en een overduidelijke positieve test helaas een paar dagen later bloedverlies en een vruchtje verloren...
2 maanden later weer zwanger, maar ikhad hetzelfde als jij, de eerste keer een streepje, maar wel vaag en de volgende ochtend voor mijn gevoel nog vager maar misschien zelfs niet eens 1 (misschien wou ik het te gaarg zien, de dag ervoor zag ik het toch ook???)gelukkig had mijn vriend de 1e test ook gezien en ook een streepje want ik was even bang dat ik het verkeerd had gezien...
verder was ik erg misselijk (wat ik bij de eerste zwangerschap niet had) en gevoelige borsten, hoge temp, dus dacht dat ik wel zwanger moest zijn, maar toch vertrouwde ik het niet...een paar dagen later begon ik te bloeden, en hoe????mega buikkrampen en gewoon normale ongi

ik ben naar de HA geweest en gevraagd wat dit kon zijn, hij legde mij uit dat ik wel even bevrucht ben geweest maar het voor het innestelen al was misgegaan, dit noem je ook geen miskraam maar een korte bevruchting... als je een miskraam hebt dan blijft dat HCG namelijk nog een tijdje in je urine en dan zou de test positief blijven een tijdje ook na bloedverlies
hij legde me ook uit dat dit iets is wat bij heeeel veeeel vrouwen voorkomt, alleen weten de meesten het niet omdat ze denken gewoon ongi te worden, omdat het zich niet heeft ingenesteld vermeerderd het HCG ook niet maar wordt juist minder, vandaar die negatieve test later
want ook al heb je veel gedronken als je 6 weken zwanger bent en al een positieve test hent gehad dan hoort die niet daarna negatief te zijn

nou meid ik hoop dat ik antwoord heb gegeven op je vragen

en ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!!!

liefs leetje 1981

bedankt voor je reactie en het klinkt inderdaad erg hetzefde, raar wat er allemaal met ons lichaam kan gebeuren.
aleen ben ik nog steeds niet echt ongesteld geworden??
dus vind ik het ook moeilijk om er achter te komen wanneer we weer kunnen gaan klussen.
ik denk dat ik eht beste maar kan wachten tot dat ik ongesteld wordt.
wat denk jij????

Terug
Bovenaan