Weet het niet meer

Hallo Dames,

Misschien heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad.
19 Feb intiem geweest, mijn NOD was op 7 Maart. 5 maart werd ik ongesteld. 2 dagen helder rood bloed en soms stosels. Dus ben er gewoon van uitgegaan het het niet was 11 maart was er oudroze afscheiding tot 13 maart. Vanaf 10 maart ben ik in s'middags steeds misselijk. Heb a 2 testen gedaan negatief. ? Ik denk steeds meer mij lichaam houdt me voor de gek!
 
Oh, zo frustrerend! Ik heb zo vaak gedacht: mijn lichaam houdt me voor de gek. Zo veel negatieve testen gehad, dan voelde ik weer gekke dingen die ik anders nooit had, of werd ik veel te laat ongesteld. Helemaal gek werd ik ervan. Uiteindelijk zwanger geworden. Bij de tweede en derde zwangerschap meteen de knop omgezet en gedacht: ik reken nergens op en let nergens op, ik test alleen als mijn menstruatie uitblijft. Dat gaf een hoop rust. Maar bij de eerste kon ik dat echt niet. Maar ik ben er echt van overtuigd dat je lichaam hele rare dingen kan doen, zonder dat je zwanger bent. Sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
 
Ik had vorige ronde hetzelfde behalve de misselijkheid. Omdat ik er deze ronde teveel mee bezig was, hield ik mezelf inderdaad voor de gek. De testen negatief dus ik had achteraf gewoon een minder hevige menstruatie. Alleen op dat moment zocht ik er vanalles achter wat er niet was.
 
Terug
Bovenaan