Weet het niet meer

Hoi.,

Ik heb op 5 april een miskraam gehad. Werd netjes na 26 dagen ongesteld. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 mei. Nu moest ik dus 29 mei ongesteld worden. Ik verloor op 24 mei wat rozige afscheiding, dus ik dacht dat mijn menstruatie er zat aan te komen. Deze bleef echter weg. Heb op 29 mei een test gedaan en die was negatief. 1 juni en 3 juni weer een test gedaan en die waren ook negatief. Nu is het onderhand 6 juni en nog steeds niet ongesteld. Heb ook niet het gevoel dat ik het moet worden. Wel heb ik af en toe een licht menstruatie gevoel in mijn onderbuik. Ben ik nu zwanger of is mijn cycles nog van streek vanwege die miskraam in april. Ik weet het echt niet meer. Begin nu een beetje chaggerijnig te worden van de onzekerheid.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Mandy xxx
 
Het is moeilijk om daar iets over te zeggen. over het algemeen zijn die testen wel betrouwbaar, maar niet 100%. Een kleine kans dat het bij jou vals negatief is, maar er is dus wel een kans. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en een afspraak maken bij je huisarts voor een bloedtest. Je kunt maar beter op tijd weten dat je zwanger bent!
Succes, ik zal voor je duimen!
Groetjes, Ester
 
Hoi Mandy,

Het is inderdaad moeilijk te zeggen ik ken het gevoel van miskramen overtijd zijn en negatieve testen. Had het gevoel dat ik mijn lichaam helemaal niet meer begreep. Volgens mij kan je het beste naar je huisarts gaan en (wat ik te laat heb geleerd) vertrouwen op je gevoel.

Sterkte
Liesbeth
 
Terug
Bovenaan