Hallo
Ben nu 6 weken en 5 dg zwanger.. Nou ja zwanger dat is nog maar de vraag.
12 april niet ongesteld, vlgs de test zwanger maar een licht streepje.
Die zaterdag begin ik met een bruine afscheiding dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Dit bleef uit maar bruine afscheiding bleef.
Vrijdag nog een test en een duidelijke streep. Echt juichen doe ik niet want die bruine afscheiding blijft aanhouden.
De week erop toch maar vk gebeld en ik mag langs komen voor een echo.
Omdat ik nog zo pril ben krijg ik van te voren de waarschuwing dat ze niet zeker weet of ze wel wat kan zien. Helaas nog niets te zien en dat zegt niet veel.
Ik moet maar gewoon wachten en mag 8 mei terug komen en dan weer een echo.
afgelopen maandag is helaas het bruine vervangen voor helder rood bloed.
Gebeld vandaag met vk en zij gaf aan dat ik er maar van uit kan gaan dat het mis gaat.
Ik heb geen kramp.
Lijkt alsof bloeden ook minder wordt maar weet niet meer wat ik moet denken!
Ik ga er maar vanuit dat het mis gaat.
Maar laat het dan nu maar gewoon beginnen met vreselijke krampen en alle andere dingen die bij een mk horen want dan heb ik duidelijkheid!
Het niet weten is zooooo erg!
Ilona
Ben nu 6 weken en 5 dg zwanger.. Nou ja zwanger dat is nog maar de vraag.
12 april niet ongesteld, vlgs de test zwanger maar een licht streepje.
Die zaterdag begin ik met een bruine afscheiding dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Dit bleef uit maar bruine afscheiding bleef.
Vrijdag nog een test en een duidelijke streep. Echt juichen doe ik niet want die bruine afscheiding blijft aanhouden.
De week erop toch maar vk gebeld en ik mag langs komen voor een echo.
Omdat ik nog zo pril ben krijg ik van te voren de waarschuwing dat ze niet zeker weet of ze wel wat kan zien. Helaas nog niets te zien en dat zegt niet veel.
Ik moet maar gewoon wachten en mag 8 mei terug komen en dan weer een echo.
afgelopen maandag is helaas het bruine vervangen voor helder rood bloed.
Gebeld vandaag met vk en zij gaf aan dat ik er maar van uit kan gaan dat het mis gaat.
Ik heb geen kramp.
Lijkt alsof bloeden ook minder wordt maar weet niet meer wat ik moet denken!
Ik ga er maar vanuit dat het mis gaat.
Maar laat het dan nu maar gewoon beginnen met vreselijke krampen en alle andere dingen die bij een mk horen want dan heb ik duidelijkheid!
Het niet weten is zooooo erg!
Ilona