weet het niet meer

hallo dames, ik loop met een vraagje dat ik het even niet meer weet. verleden jaar in november 2003 ben ik zwanger geraakt en in januari op bijna 12 weken kreeg ik een miskraam het mocht niet verder baren in me buik van de natuur helaas. we hebben gewacht tot na zo'n 6 weken weer dat ik weer ongesteld werd. we zijn toen weer gelijk begonnen om opnieuw zwanger teworden maar tot heden nog steeds niks. ik heb al een paar keer mijn verloskundige gebeld en erover gepraat en wanneer ik weer zwanger kan worden maar dat heeft ze tijd nodig om alles weer normaal tegaan enz. nu pas geleden heb ik haar weer gebeld de verloskundige en er weer over gepraat nu zei ze dat het een jaar kan duren na een miskraam. maar iedereen is toch anders want ik hoor en lees dat je na een miskraam weer gelijk opnieuw zwanger kan wezen. ik vroeg ook aan de verloskundige of ik nu een onderzoek kan krijgen want ik denk dat er wat mis is bij mijn zo denk ik er nu gewoon over want nu na 10 maanden nog steeds niks enz. ben ook al 3 maanden bezig om mijn te temperaturen en haast alweer in november word dat 4 maanden.
de verloskundige zei dat ik nu tot eind van dit jaar moet afwachten want dan gaan ze pas met onderzoeken beginnen. ik ben nu nog 36 jaar en in november word ik alweer 37 jaar dus daar loop ik ook al aan tedenken. maar goed wat denken jullie hier allemaal van. jullie begrijpen dat ik het gewoon niet meer weet wat ik moet doen.
ik wacht op jullie reactie's.

groetjes van brenda (36)

Wat sneu kan me helemaal in de situatie plaatsen. De situatie waar ik in verkeer is wel anders, ben 10 jaar jonger maar wil graag jong moerder zijn en vind 27 dan al oud. Het is heel anders maar kan wel hetzelfde voelen denk ik. Ik ben 6 wk geleden gecuretteerd en ben dus heel bang dat mijn cyclus niet op gang gaat komen en dat ik nu heeeel lang moet wachten. Maar ik wil je ook gerust stellen. Ik ken meerdere mensen die boven de 40 nog een kindje hebben mogen krijgen. En als je 1 x in de medische molen zit kan het heel snel gaan. Maar tot die tijd zit jij wel in onzekerheid. Heel veel succes in ieder geval en misschien lukt het nog voor het einde van het jaar.
Liefs Biate.

Hoi,
Bij mij ging het ook na 12 weken mis. Ik ben 32 en ik begrijp je onzekerheid.
Het klokje blijft toch maar door tikken en dan duurt het voor ons ook nog zolang.In je gedachten denk je toch van stel je voor van ik raak weer zwanger gaat het dan wel goed of word ik ooit welweer zwanger?.Vooral na de miskraam heb ik ontdekt dat ik er veel meer mee bezig ben dan daarvoor, omdat het nu al een keer mis is gegaan wat je toch niet verwacht.Lieve meid, blijf geloven in een eventuele nieuwe zwangerschap.Helaas kan ik je niet echt opbeuren omdat ik er zelf net zo mee bezig ben als jij. Gelukkig kunnen we ons verhaal hier kwijt en blijven we hopen op de goede afloop. Veel sterkte en succes. Liefs Yvon

Meid, wat een vervelend verhaal van jou!! Om moedeloos, hopeloos, troosteloos van te worden. Ik heb er geen woorden voor.

Volgens mij kan je ook bij je huisarts om een verwijsbrief voor de Gyn vragen. Ik hoefde toendertijd niet eens langs te komen, ik heb telefonisch aangegeven dat wij al 1,5 jaar bezig waren en ik kon de verwijsbrief dezelfde dag nog ophalen!!

Terug
Bovenaan