hallo dames, ik loop met een vraagje dat ik het even niet meer weet. verleden jaar in november 2003 ben ik zwanger geraakt en in januari op bijna 12 weken kreeg ik een miskraam het mocht niet verder baren in me buik van de natuur helaas. we hebben gewacht tot na zo'n 6 weken weer dat ik weer ongesteld werd. we zijn toen weer gelijk begonnen om opnieuw zwanger teworden maar tot heden nog steeds niks. ik heb al een paar keer mijn verloskundige gebeld en erover gepraat en wanneer ik weer zwanger kan worden maar dat heeft ze tijd nodig om alles weer normaal tegaan enz. nu pas geleden heb ik haar weer gebeld de verloskundige en er weer over gepraat nu zei ze dat het een jaar kan duren na een miskraam. maar iedereen is toch anders want ik hoor en lees dat je na een miskraam weer gelijk opnieuw zwanger kan wezen. ik vroeg ook aan de verloskundige of ik nu een onderzoek kan krijgen want ik denk dat er wat mis is bij mijn zo denk ik er nu gewoon over want nu na 10 maanden nog steeds niks enz. ben ook al 3 maanden bezig om mijn te temperaturen en haast alweer in november word dat 4 maanden.
de verloskundige zei dat ik nu tot eind van dit jaar moet afwachten want dan gaan ze pas met onderzoeken beginnen. ik ben nu nog 36 jaar en in november word ik alweer 37 jaar dus daar loop ik ook al aan tedenken. maar goed wat denken jullie hier allemaal van. jullie begrijpen dat ik het gewoon niet meer weet wat ik moet doen.
ik wacht op jullie reactie's.
groetjes van brenda (36)
de verloskundige zei dat ik nu tot eind van dit jaar moet afwachten want dan gaan ze pas met onderzoeken beginnen. ik ben nu nog 36 jaar en in november word ik alweer 37 jaar dus daar loop ik ook al aan tedenken. maar goed wat denken jullie hier allemaal van. jullie begrijpen dat ik het gewoon niet meer weet wat ik moet doen.
ik wacht op jullie reactie's.
groetjes van brenda (36)