weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
meiden,
ik zit met het volgende:
ben sinds weekje of 3 moe, misselijk, geen trek in eten en dan ineens weer wel :-( om gek van te worden. bij vlagen pijne buik.
ben vorige week wél ongesteld geworden en daarna was ik even "verlost" van alle kwaaltjes.

maar sinds gister begint het weer! opnieuw weer moe en ineens ontzettend misselijk en pijne buik.. ik weet het gewoon niet meer.. kan de dokter bellen want een test geeft geen roze streepje...

dus HELP wie heeft er tips of zelfde klachten e.d.

x

Hoi Kevertje,

Ben je wel goed ongesteld geworden? Met stolsels erbij? Als dat niet het geval is en je ongi wat minder is dan normaal bestaat er nog een heeeeeel klein kansje dat je alsnog zwanger bent. niet bij iedereen is de test meteen positief.

Een andere optie is dat je een licht virusje hebt, maar dat lijkt me sterk, omdat de klachten tijdens je ongi verdwenen zijn.

Zelf heb ik wat lichte klachten (steekjes ed) van mijn ei tot aan mijn ongi. Tot nu toe geen oorzaak...

Als het deze cyclus weer hetzelfde gaat en de klachten dus aanhouden, zou ik gewoon de ha bellen! Misschien is het niets, misschien wel, maar dan ben je iig even gerustgesteld!

Succes!

Liefs Daisy

hai,

minder ongesteld dan normaliter. bijna geen stolsels echt maar een paar uurtjes en dat is normaal gesproken wel een dag.
maar wel evenveel dagen ongesteld geweest als normaal.

mmm.. vreemd hoor, al die klachten!
Ik zou inderdaad ook, net als Daisy, de ha bellen als het aanblijft.

Succes!

Klinkt idd erg vreemd, zou ook even naar de ha bellen, dan hoor je gauw genoeg of ze willen zien.

Succes!
Liefs ciomama

wat gek meid,

misschien van de zenuwen omdat je het zo graag wilt?

xxxxxxxxxxxx

Hmm.. als je echt stolsels hebt verloren denk ik niet dat je zwanger bent... maar als het echt minimaal is... Pfff ik weet het niet!

Net als wat de andere meiden zeggen, zou ik gewoon de ha even bellen. Al is het om zeker te weten dat er niets 'raars' aan de hand is.

Succes!

weet het ook niet meer.. wacht t wel af.. over 3 weken weer ongesteld hahah.. dan kijken we wel verder.. ben er nu ff klaar mee..

x

Terug
Bovenaan