weet het niet meer.

nu even geen vraag over de kids
maar puur over mij zelf.
voor deze gene die het nog niet weet ik heb dus
vanaf half mei een hernia
de klachten worden steeds niet beter
dus belemmertd dat met veel dingen o.a.
mijn huis houden en dan ook mijn werk
dat is huishoudelijk med daar zit ik voor
in de ziekte wet. en natuurlijk de vrzorging van ilse
is moeilijk uitvoerbaar.
maar nu het volgende ben vandaag bij de neurochireurg geweest voor evt een operatie,
nu is het zo de hernia kan verwijderd worden
maar als dan de pijn ook weg is weet hij niet zeker
maar als je niks doet weet je ook niet hoe lang
dat nog gaat duren .
mijn vraag is wat zouden julli doen.

Ik heb de operatie afgeslagen en ben naar een chiropracter gegaan. En hoewel ik er gevoelig voor blijf, red ik het daar al 17 jaar mee. Het ligt wel aan de ernst van de hernia. Als hij je zenuw helemaal afklemt, kun je niet onder een operatie uit. Heb je de "normale" klachten, zoals doof gevoel en pijn door je been, kun je eventueel nog andere dingen proberen. Heel veel sterkte.

heb je idd al een chiropractor of iets anders dan de normale fysio geprobeerd? sluit me aan bij wat supertje zeg, zou eerst die weg bewandele e nals dat dus iet kan of als je het al gedaan hebt zou ik het toch doen want dit schiet ook niet op en hoop echt voor je dat de pijn dan toch afeemt. sterkte met beslissen. wat zegt je man en vooral wat zegt je gevoel?

Jeetje wat lastig! ik heb geen idee wat de pijn is van een hernia, maar luister inderdaad naar je gevoel en je eigen lichaam, wat wil je?
en de tips hierboven...

sterkte!

Ik ga in België naar de chiropracter. Die heeft alles destijds opgevraagd. Zij werken ook samen met het ziekenhuis in Turnhout. Het helpt bij mij heel veel.

Terug
Bovenaan