weet het niet zeker

Hallo allemaal,
Afgelopen week een heel vevelende week, waar vele op deze site over mee kunnen praten.
Maandag via de huisarts is er vastgesteld dat ik ruim 6 weken zwanger zou zijn,al wist ik wel eerder dat ik zwanger was doormiddel van testen en allerlei klachten die ik had.
Ik was dolgelukkig,omdat het ook lang heeft geduurd voordat ik eenmaal zwanger zou zijn.
De nacht volgt (nacht van maandag op dinsdag)Het was ongeveer 01.30 uur toen ik met hevige buikrampen onderin de buik (hevige menstruatie)waker werd.
Ik besloot rechtop te zitten en kalmerende thee te drinken.Dat was niet verkeerd, Alleen bleef het even aanhouden.
Ik ging naar de wc, mischien ook m,n darmen erbij hoorden.
Toen ik het even later afveegde van voren was er bloed en schrok ik behoorlijk.
Er kwam ook iets mee. M,n man en ik
denken zelf dat het een stolsel was en een velletje.
Toch hield ik er alles bij wat het zou kunnen zijn.
De pijn was wel meteen weer weg na de stolsel en tot op de dag van vandaag niet meer terug gekeerd
Ook ben nog niet aan het menstrueren ook vloei ik niet het is alleen dat wanneer ik geurineerd heb iets bloed op het wc paier zit en helder van kleur is.
Ben die dinsdag wel weer naar de huisarts geweest Kreeg een inwendig onderzoek en hij zag dat er nog wat bloedresten zaten en dat het goed maar ook slecht zou kunnen aflopen.
Best raar de dag daarvoor nog alle goeds en nu.......balen ! en ik kan het niet helemaal bevatten.
De huisarts zei dat dit de week van onzekerheid is en dat gewoon moet afwachten wat de natuur zal gaan doen
Het enigste waar ik nu last van heb is dan het bloed wat gering op het wc papier zit na het urineren.
Verder weet ik niet wat nog moet voelen

Zou het menstruren nog op gang komen?
omdat ik alleen die nacht wat heb gehad ?

Zou het uitblijven van de menstruatie te maken hebben dat er nog wat achter is gebleven in de baarmoeder ?want ik heb geen menstruatie pijn

Tja misschien weten jullie het ook niet, dat neem ik jullie niet kwalijk.
Het is een lang verhaal
Jullie zullen dat ook allemaal wel begrijpen
Je moet het verwerken om rustig te blijven, ook al is het heel moeilijk
Maandag ongeveer een week later moet ik terug naar de huisarts en dan waarschijnk een echo, was het nu maar zo ver dan kan ik het gaan verwerken.
Ik zal jullie op de hoogte houden
groetjes van Nicky

Beste Nicky,

Ik kan me zo voorstellen dat vooral die onzekerheid en het afwachten erg moeilijk kan zijn. Ik kreeg zelf met 12 weken te horen dat het met 8 weken gestopt was met groeien en dat ik er ook van uit moest gaan dat het bij de volgende echo met een week niet anders zou zijn. Een echt onzekere periode was er voor ons dus niet (al hoopte ik op een wonder).Ik wil je heel veel sterkte toe wensen deze periode. Hoop op een goede afloop voor jullie, maar wanneer het wel op een miskraam uitloopt kun je hier je verhaal kwijt. We zijn er toch voor elkaar???!!!

Groetjes Anna

Lieve Nicky,

Dit is zo'n lastige periode waar je nu in verkeerd. Hoop word afgewisseld met wanhoop en angst...vreselijk. Probeer kalm te blijven en de natuur inderdaad zijn gang te laten gaan. Ik hoop zo voor je dat het niets betekent heeft die bloeding. Heel veel sterkte de komende week.

Liefs Lizzy.

Terug
Bovenaan